dinsdag 16 december 2014

30 Differentlipstickchallenge Part 5

Is het einde al in zicht? Nee? Dan moet ik toch eens gaan opschieten. 30 keer een andere lipstick dragen blijkt toch best wel een opgave te zijn ;)

Lipstick 17: Catrice Ultimate Colour-270 Matt-erial Girl



Zou een dupe zijn van MAC's Heaux maar daar ben ik het niet mee eens. Dit is toch echt roze volgens mij. Roze en ik zijn al niet zo'n goede combi dus ik weet ook niet zo goed wat ik hiervan moet denken. De lipstick, heeft in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, een hele mooie satijnachtige finish. Maar eerlijk? Ik ben nog niet overtuigd.

Lipstick 18:MAC Pro Longwear-Heart Hangover (LE)
Heel apart deze rood/paars/bruin achtige kleur die inderdaad niet zo goed tot zijn recht komt. S'avonds foto's schieten is ongeveer onmogelijk. Ik draag deze niet heel vaak, maar vind hem iedere keer weer ontzettend mooi als ik hem op heb. Ook vind ik de pro longwear lipsticks van MAC heel fijn. Wel (nog) wat duurder maar blijven ontzettend goed zitten.

Lipstick 19:Morgana Cryptoria-Raisin Shimmer(niet meer verkrijgbaar)

Morgana Cryptoria is een ontzettend leuke Amerikaanse webshop die hele aparte kleuren van onder andere lipstick maakt (denk groen/blauw) Deze is niet zo gewaagd, maar wel erg gaaf. Nadeel (of voordeel, ligt eraan hoe je het ziet) is dat de producten ontzettend beperkt worden gemaakt.

Lipstick 20: Sleek-Matte Cranberry(niet meer verkrijgbaar)

Deze heeft wel wat weg van de bekende 107 lipstick uit de Kate Moss collectie van Rimmel. Alleen is die veel aangenamer om te dragen dan deze. Ontzettend lastig om aan te brengen omdat hij zo droog is, en daarnaast ook niet zo fijn om hem dus te dragen. Meh.

Lipstick 21: Gosh Soft'n Shine Lip Balm-40 irony


Ik durf niet te zeggen of deze nog verkrijgbaar zijn, maar als je net begint met het dragen van lipstick zijn deze ontzettend fijn! Ze zitten namelijk tussen een lipstick en een lipbalsem in. De kleur is niet echt mijn ding, maar de formule is wel heel fijn.

Lipstick 22: Catrice-After Work Wine (niet meer verkrijgbaar) + Catrice Lip pencil-140 Sweet Aubergina

Serieus Catrice, dan hebben jullie een donkere betaalbare lipstick in het assortiment, om hem vervolgens uit het assortiment te halen.. Waarom? Goed, deze combi viel iets te donker uit en de lipstick is inderdaad aan de vlekkerige kant. Voordeel van goedkope lipsticks is dan wel weer dat ze geen lelijke randjes achterlaten....

Welgeteld 2 uur later was de lipstick als sneeuw voor de zon verdwenen..


 


 Lipstick 23:Rimmel Apocalips-701 Stargazer
Dan eindigen we ook maar met deze draak van een lipproduct. Ten eerste waarom heb ik dit gekocht? En ten tweede.. tja waarom eigenlijk? Volgens mij is deze ook uit het assortiment gehaald, verbaasd mij nou niets;) De close-up zal ik jullie besparen, maar zodra ik in de spiegel keek heb ik hem er ook meteen weer afgehaald... Nope, dit is echt een miskoop.



Goed dus nog 7 te gaan! Let's do this..

0 reacties:

Een reactie posten