dinsdag 18 november 2014

30differentlipstickchallenge part 4

Aangezien het vorige deel iets te lang naar mijn zin op zich liet wachten, heb ik geprobeerd meer lipstick te dragen en dat is gelukt. Hierbij deel 4!





Lipstick 13: Hema moisturising lipstick - 65

Leek in de huls heel mooi, en op mijn hand ook, maar in het echt? Nee dit is echt 3x niks. Dit is een veel te warme kleur voor mij, iets wat ik totaal niet kan hebben. Bleef trouwens wel verrassend lang zitten!


Lipstick 14: The Body Shop Colour Crush - 240 Damson in Distress

Jaa deze vind ik mooi! en draag ik veel te weinig Volgens mij kan dit ook nog best wel eens een goede dupe zijn voor Mac's Rebel. Van de Colour Crush lijn van the Body Shop ben ik erg fan, lipsticks zijn super gepigmenteerd en blijven goed zitten.


Lipstick 15: The Body Shop Colour Crush - 125 Crazy Sexy Crimson

 S'avonds foto's maken is echt vreselijk, excuus. Over deze ben ik net zo enthousiast als over de vorige lipstick. Grappig detail: mijn vriend kwam met deze kleur aanzetten. Hij leek mij in eerste instantie te bruin, maar dat is totaal niet zo. Hij heeft best een goede smaak ;)


Lipstick 16: Rimmel Kate Moss - 107

Deze framboosrood achtige lipstick behoort zeker tot mijn favorieten. Het enige minpunt? De geur. Daar hadden ze wel wat aan mogen doen. Tevens zou dit een goede dupe zijn voor Mac Heaux. Een lipstick die ik maar al te graag had willen hebben, maar niet heb kunnen bemachtigen helaas..



Ondertussen ben ik alweer iets over de helft met de challenge. Het wordt nu echt steeds lastiger merk ik zelf. Al mijn neutrale kleuren zijn nu echt al gebruikt, dus 'even snel' een lipstick opdoen is er niet meer bij. Aan de ene kant lastig, maar ook wel weer een uitdaging..

0 reacties:

Een reactie plaatsen