maandag 13 oktober 2014

Hoe vind ik de perfecte winterjas?

Kan iemand mij het vertellen? Want mij is helaas nog niet gelukt. Na vorig jaar gruwelijk te zijn gefaald staat hetzelfde probleem weer voor de deur. Wat wordt mijn nieuwe winterjas?

Vorig jaar wilde het maar niet lukken, ik bestelde de ene na de andere winterjas, maar de perfecte zat er niet tussen. Na een paar jaar geleden bij de H&M een mooie jas te hebben gekocht, is het wel weer eens tijd voor een nieuwe. De jas kan, als het moet, zeker nog wel een jaartje mee maar echt praktisch is hij niet. Er zit namelijk een gigantische V-hals in, minstens 2 shawls zijn nodig om dat gat te vullen. Vooral als het erg koud is, is dat toch wel noodzakelijk. Dus inplaats van naar een 'mooie' jas te kijken besloot ik om naar een meer praktische jas te kijken. Daarnaast wil ik liever ook niet meer dan 100 euro betalen. Vorig jaar is het niet gelukt, hopelijk nu wel..

Te vinden op large.nl



Bron
Bench Cornbroom € 99,99
 
 
 

Misschien een tikje saai, maar hij heeft en een capuchon, en teddy binnenkant.


Bron
Vans Standpoint € 129,99
 
 


Iets minder saai dan de jas die ervoor staat, maar wel boven het budget. De jas ziet er wel lekker warm uit, maar ik vraag me af of ik er niet als een michelin mannetje uit ga zien ;)

Bron

Red by Emp Winter Coat €99,99
  
Ook heel simpel, maar wel met lekker wollige binnenkant en een capuchon. Wel vind ik deze jas een tikje goedkoop ogen, zeker voor die prijs.

 

Via attitudeholland.nl

Bron
Punk Rave €159,99


 
 Dan als laatste deze ontzettend mooie, maar ook ontzettend dure jas. Daarnaast betwijfel ik ook of hij wel warm genoeg is. Ik denk het niet. Maar een plaatje is het wel!


Ik ga denk ik voor de eerste of de tweede jas. Hopelijk kom ik dan de koude winter door, of nog beter.. laat het maar net zo'n zachte winter worden als afgelopen jaar!

0 reacties:

Een reactie plaatsen