dinsdag 28 oktober 2014

#30daylipstickchallenge part 3


Deel 3 heeft wat langer op zich laten wachten want, shocking, ik heb amper lipstick gedragen! Het is maar goed dat ik van te  voren al had besloten dat ik de challenge niet in 30 dagen zou redden ;)



Lipstick 9: Catrice Ultimate Colour lipstick-340 Berry Bradshaw

In mijn ogen best een gehypete lipstick, en laat dat nou net iets zijn waar ik nog wel eens gevoelig voor kan zijn. Maar eerlijk? Ik weet het niet, er is iets raars aan de hand met deze lipstick. Te saai, te warm, te roze? Ik weet niet wat het is, maar iets spreekt me niet aan. Miskoopje dus.

Lipstick 10: Kiko luminous chrome-710 Mauve

Gekocht tijdens mijn solo trip naar Valencia, alleen daarom al een leuke herinnering aan. Toch heb ik een haat liefde verhouding met deze kleur. Er zit namelijk een metallic glans in, iets waar je van moet houden. Normaal gesproken vind ik het 3x niks, maar deze heeft toch wel wat.

Lipstick 11: Catrice Ultimate Colour-030 Ginger & Fred (uit assortiment)

(Blijkbaar) ook één van mijn meest gebruikte lipkleurtjes. Het stompje wat op de foto te zien is, is ook echt nog het enige wat erin zit. Zelf had ik gedacht dat dit een goede dupe is van Urban Decay's rapture maar Ginger & Fred is toch een stuk lichter. Fijn kleurtje wat overal bij past, maar de lipstick is enigszins aan de korrelige kant, waardoor ik er toch niet zo vaak naar grijp.


Lipstick 12: H&M Lipstick-Lips to thrill (niet meer verkrijgbaar)

 De beauty afdeling van de H&M vind ik toch altijd wel even de moeite waard om te bekijken. Soms is het 3x niks, de andere keer liggen er een hoop leuke dingen. Ik ben echt een sucker voor burgundy, dus ik kon het ook niet laten om deze mee te nemen. Dat er dan parabenen in zitten, iets waar ik liever mee op pas, nam ik maar voor lief. En het is best een prima lipstick voor een paar euro. Donkere budget lipsticks zijn namelijk niet makkelijk te vinden. Heel lang blijft hij niet zitten, en hij brengt ook iets vlekkerig in, maar hé het is burgundy! ;)



Ik vind de challenge nog steeds ontzettend leuk, maar ik begin nu toch echt wel door mijn lichtere kleurtjes te raken. Dat houdt waarschijnlijk in dat ik niet altijd meer een gelegenheid zal hebben om een bijpassende lipstick te dragen. Deel 4 zou dan ook nog wel even op zich kunnen laten wachten, maar we komen er wel!

 

0 reacties:

Een reactie plaatsen