woensdag 8 oktober 2014

30daylipstickchallenge part 2

Eigenlijk een beetje saai, het tweede deel van de challenge. Ik heb namelijk heel veel soortgelijke kleuren gebruikt (niet expres) Het is nu wel duidelijk dat ik genoeg lipstick heb die overal bij passen ;)


Lipstick 5: Urban Decay-Super Saturated Lip Color Naked

Ik ben echt super fan van dit soort potloodjes. Lekker makkelijk en de kleur past overal bij!

Lipstick 6: Catrice-Check & Tweed Velvet Lip Color 03 Brit Chick (LE nu in de winkels!)

'Officieel' zou je tijdens de challenge geen nieuwe lipsticks moeten kopen maar dat heb ik wel gedaan. Perfect herfstkleurtje, en tja limited edition dus  slecht   goed excuus;)

Lipstick 7: Urban Decay revolution lipstick-Rapture

Dit is toch wel een van mijn favorieten. Rapture is een mooie mauve kleur die ook bijna overal bij past. De formule is ook heel fijn en de huls is ook ontzettend mooi! Alleen de prijs is wat minder..

Lipstick 8: Kiko Velvet Mat Lipstick- 602 Natural Rose

Ook een hele mooie matte lipstick die ik regelmatig draag. De verpakking is ook mooi en de prijs is ook heel fijn!


Tot nu toe bevalt de challenge mij heel goed! Het zal wel steeds lastiger worden als ik mijn favorieten niet meer mag gebruiken, maar zover is het gelukkig nog niet. Ik heb nog heel veel mooie lipstickjes die nu aan de beurt zijn om te gebruiken!

0 reacties:

Een reactie plaatsen