dinsdag 9 september 2014

Autumn Favourites


De herfst komt eraan en niet alleen mijn kleding wordt daarop aangepast maar mijn make up ook! Ik dook in mijn make up lades en kwam met de volgende herfstproof items aanzetten.


Oogschaduw: Goud, cranberry, bruin, hell yes. Alles wat maar een beetje doet denken aan verkleurde blaadjes past bij dit seizoen. Net zoals dit mooie palette van Kiko, alternatief? Met het Sleek Storm palette kom je ook een heel eind!

Lipstick: Wat zou ik toch moeten zonder burgundy items? Toch wel één van de mooiste kleuren die er zijn. Burgundy doet het verrassend goed als lipstick kleur, Mac's Pro Longwear Lipstick in Heart Hangover is dan ook zeker favoriet.

Blush: Een meer herfstig item bestaat er ongeveer niet als je naar deze blush krijgt. Eigenlijk te mooi om te gebruiken met het blaadjes patroon. Good job Body Shop!

Parfum: Heel erg fan van zware geuren ben ik niet, maar de herfst vraagt toch om een iets zwaarder parfum dan de zomer. Loverdose van Diesel past perfect in dit straatje, heel apart door de drop(!) geur.  

0 reacties:

Een reactie plaatsen