maandag 22 september 2014

30daylipstickchallenge Part 1


Of in mijn geval beter gezegd 30differentlipstickchallenge. Waarom? Omdat ik 1. niet iedere dag zin heb om lipstick te dragen en 2. niet altijd lipstick kan dragen (denk werk enzo) Ik telde zo'n 40 verschillende lipproducten in mijn bakje, tijd om eens 30 keer wat anders te dragen!


Lipstick 1: Catrice-Victoria (Urban Baroque LE)

De enige lipstick waarvan ik een back-up heb, en ook een van mijn meest gebruikte! Een tijdje terug was ik bij Mac opzoek naar een kleurtje wat overal bij past. Ik had eigenlijk beter moeten kijken want dit is het kleurtje dat overal bij past!

 Lipstick 2: Mac Kissable Lipcolour- Love Peck (Mac Peacocky LE)

Als er iets is wat er in het vaste assortiment van Mac moet, dan zijn het de kissable lipcolours wel! Combinatie tussen een lipgloss en een lipstick en ze blijven zitten als een huis. Dit was mijn eerste donkere lipproduct. Op de foto heb ik 1 laagje op waardoor hij meer berry is, maar met nog een laagje wordt het een mooie vampy donkerrood.



Lipstick 3: Mac-Hot Tahiti

Dit is dus de lipstick waar ik bij de eerste foto over schreef. Ik had hem bij een vriendin gezien en vond hem ontzettend mooi. Ook zeker geschikt als alledaags kleurtje. Ik heb er eerlijk gezegd een beetje een haat-liefdeverhouding mee. De kleur vind ik erg mooi, maar op de een of andere manier past het soms toch niet overal bij. Ook ben ik geen fan van de 'glaze' finish. Blijft totaal niet lang zitten, en dat vind ik toch wel jammer voor zo'n dure lipstick.

Lipstick 4: Illamasqua-Encounter

Illamasqua is toch wel een van mijn favoriete merken. Alleen is het niet heel makkelijk verkrijgbaar en ook nog behoorlijk aan de prijs. Gelukkig hebben ze een paar keer per jaar sale, en daar scoorde ik deze lipstick ook voor een mooi prijsje. Het is eigenlijk een hele klassieke matte rood, maar ik heb deze gekocht toen er nog amper (goedkopere) matte lipsticks te vinden waren. De formule is wel echt hels, (héél droog) maar blijft daardoor wel goed zitten en ik gebruik heb dan ook regelmatig! Foto is genomen aan het einde van de dag dus het zit er niet meer op z'n mooist op.. oeps.


0 reacties:

Een reactie plaatsen