dinsdag 19 augustus 2014

10 pan

Misschien komt het doordat we niet echt een koude winter hebben gehad, maar ik ben stiekem al een beetje toe aan een voorjaarsschoonmaak. Plus daarnaast heb ik nog steeds een gigantische voorraad waar ik nog steeds niet doorheen ben, dus tijd om er wat vaart achter te zetten. 




Producten die ik ga opmaken:

Bodylotion Dewberry
Ik heb echt een gigantische verzameling met bodylotions en butters van de Body Shop. Regelmatig ben ik met vriendinnen naar speciale avonden voor kaarthouders geweest, en heel vaak kreeg je daar gratis spulletjes. Dat kon variëren van een kleine sample, maar dat konden ook fullsize producten zijn. Vandaar dus die verzameling, aangezien het er toen sneller bijkwam dan dat het opging. De bodylotion is fijn en de geur is wel oké.

Carmex Volgens mij wil ik niet weten hoeveel lippenbalsems ik tot nu toe heb opgemaakt. Heel veel volgens mij. Ik had zo ongeveer chronisch droge lippen (gewoon verslaving) en niets dat hielp. Carmex zou hét wondermiddeltje zijn, en toegegeven het is fijn, en ja ik heb er meerdere van opgemaakt, maar ik ben het nu gewoon beu. Ik heb de kersenvariant en ik ben gek op kersen, maar niet (meer) op deze kersen. Ook heb ik nu fijnere lippenbalsems, dus tijd om deze op te maken!

Balea handcreme mango Deze handcreme kocht ik volgens mij 2 jaar geleden in Keulen (of toch in Berlijn?) In ieder geval in Duitsland. Balea is het super fijne, en goedkope huismerk van de Duitse DM drogist. De mango variant was limited edition, maar er staat alweer een andere soort klaar.


Nivea facewash De ideale facewash ben ik nog niet tegengekomen helaas, en deze van Nivea is dat ook niet. De mousse structuur is best fijn, maar daardoor heeft 'ie 1 nadeel. Namelijk dat ik hem alleen onder de douche gebruik. Ik wil een facewash ook kunnen gebruiken als ik niet onder de douche sta. Ook heb ik het idee dat ik onzuiverheden krijg als ik deze te lang achter elkaar gebruik. Op zoek naar een nieuwe facewash dus, gelukkig is 'ie bijna op!

Lush buttercream Skinny Dip Zet ergens kokosnoot op en ik ben al verkocht. Zo ook met dit product. Aangezien het een retro van Lush is heb ik hem op de gok gekocht, er zit immers kokosnoot in, kan bijna niet fout gaan. Maar helaas viel het toch een beetje tegen. Zo smooth als de naam doet vermoeden was de buttercream niet, en kokos kon ik er ook niet in terugvinden. Toch is het best een fijn product omdat het goed voedt.

Freeman Face scrub Staat al heel lang in de kast (en ik heb er nog 1 argh!) Punt is, vroeger gebruikte ik regelmatig gezichtsscrub en nu eigenlijk niet meer. Het is wel een hele milde scrub tegen ingegroeide haartjes dus daar gebruik ik hem dan ook voor. En als ik hem dan toch in gebruik heb, kan het ook geen kwaad om toch m'n gezicht weer eens te scrubben.

TBS bodybutter peach Nee hij is nog steeds niet op, en ik vrees dat het ook nog wel even gaat duren. Bodybutters zijn gewoon niet zo mijn ding, geef mij maar een bodylotion.

Aussie 3 minute miracle mask Hoe ik er aan ben gekomen is haast leuker dan het product zelf. Toen ik lang geleden eens een flitsbezoek aan Manchester bracht om Rammstein te zien kocht ik deze miracle mask ergens om 5 uur s'ochtends op de luchthaven. Ik heb veel positieve verhalen gehoord over het feit dat de flacon geen dop heeft. Is inderdaad handig ja, maar niet als de stewardess op het luikje van het bagagerek loopt de rammen zodat vervolgens de halve inhoud in mijn tas zit in plaats van de fles. Ach, ik moet toegeven het waren ongeveer mijn gaafste 24 uur ooit dus dat kan er dan wel vanaf!

Lush Jungle conditioner de prijs voor de lekkerste geur ooit gaat wel naar Jungle. Toen ik dit voor het eerst gebruikte, vervolgens buiten liep en me afvroeg wat er nou zo lekker rook, kwam ik er dus achter dat het mijn haar was! Echt amazing. Jammer alleen dat Jungle niet meer van een blok afkomt (waar zachte gedeeltes in zaten) nu koop je ze echt per stuk (zonder zachte gedeeltes boee) Officieel hoor je het blok langs je haren te strijken en daar moet je het dan maar mee doen. Maar eerlijk? Voor mij werkt het gewoon niet. Het vorige stuk heb ik in stukjes gehakt, gemixt met heet water en daar een vloeibare variant van gemaakt. Dan doe je er inderdaad niet zo lang mee, maar voor mij werkt dit beter. Tijd om dat ook met dit stuk te gaan doen.

Note: deze post had een tijdje terug al online moeten gaan, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Ondertussen zijn er al wat producten op. Binnenkort update!

0 reacties:

Een reactie plaatsen