zondag 31 augustus 2014

10 pan update #1

Update time! Ik ben er inmiddels wel achter dat het echt ontzettend langzaam gaat. Volgens mij heb ik deze post een half jaar geleden gemaakt en nog niet alles is op. Maar er is toch het een en ander op gegaan! 




Producten die op zijn:

Bodylotion Dewberry
Ik heb echt een gigantische verzameling met bodylotions en butters van de Body Shop. Regelmatig ben ik met vriendinnen naar speciale avonden voor kaarthouders geweest, en heel vaak kreeg je daar gratis spulletjes. Dat kon variëren van een kleine sample, maar dat konden ook fullsize producten zijn. Vandaar dus die verzameling, aangezien het er toen sneller bijkwam dan dat het opging. De bodylotion is fijn en de geur is wel oké.
Wat mis ik deze bodylotion zeg! De geur was dan wel niet helemaal mijn ding, maar verder was hij super. Zeker aangezien ik nu een vervanger gebruik die ik niet zo fijn vind als z'n voorganger, mis ik hem wel ja! 

Nivea facewash De ideale facewash ben ik nog niet tegengekomen helaas, en deze van Nivea is dat ook niet. De mousse structuur is best fijn, maar daardoor heeft 'ie 1 nadeel. Namelijk dat ik hem alleen onder de douche gebruik. Ik wil een facewash ook kunnen gebruiken als ik niet onder de douche sta. Ook heb ik het idee dat ik onzuiverheden krijg als ik deze te lang achter elkaar gebruik. Op zoek naar een nieuwe facewash dus, gelukkig is 'ie bijna op!
Ook deze was best fijn! Hij heeft helaas de vliegreis naar Griekenland niet overleefd want eenmaal op bestemming aangekomen was hij helemaal troebel. Daarom heb ik hem ook daar achtergelaten, maar gelukkig was hij bijna op.

Lush buttercream Skinny Dip Zet ergens kokosnoot op en ik ben al verkocht. Zo ook met dit product. Aangezien het een retro van Lush is heb ik hem op de gok gekocht, er zit immers kokosnoot in, kan bijna niet fout gaan. Maar helaas viel het toch een beetje tegen. Zo smooth als de naam doet vermoeden was de buttercream niet, en kokos kon ik er ook niet in terugvinden. Toch is het best een fijn product omdat het goed voedt.
Skinny Dip was oké, niet bijzonders en eigenlijk veel te duur voor een doucheproduct. Echt missen zal ik hem dan ook niet.

Wat nog niet op is:
Carmex
Balea handcreme mango
Freeman Face scrub TBS bodybutter peach .
Aussie 3 minute miracle mask 
Lush Jungle conditioner

Alle overige producten gebruik ik nog steeds en zijn dan ook bijna op. Het enige product wat ik al een tijd niet heb gebruikt is de Jungle conditioner. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik ook even niet weet waar ik deze gelaten heb. Misschien heb ik hem al wel opgemaakt, maar ik zal eens op zoektocht gaan.  
  

0 reacties:

Een reactie plaatsen