woensdag 19 maart 2014

In cinemas soon

Zo ga je een tijd niet naar de bios en zo 3x per week. Gevolg? Dat je alle films die er nu zijn wel gezien hebt. Waar kunnen we naar uitkijken?

The keeper of  lost causes


Ik hou van thrillers, dat mag wel duidelijk zijn.  Alhoewel dit meer de crimi kant op gaat. Ook niet geheel verrassend, want mijn opa houdt ook wel van een goede detective. Van wie zou ik het toch hebben? The keeper of the lost causes gaat over detective Carl die na een misgelopen zaak gedegradeerd wordt. Hij wordt op cold cases gezet. Dat lijkt de detective natuurlijk 3 keer niks, maar toch krijgen ze een zaak onder ogen die het heropenen waard is.


Ik ben hier heel benieuwd naar, Scandinavische films doen het eigenlijk altijd wel goed. Nog even wachten tot 10 april


Reasonable Doubt

Valt ook in het thriller rijtje. Openbaar aanklager in spé Mitch rijdt terwijl hij dronken is een voetganger aan. Nogal een no-go voor iemand die bij justitie werkt. Om zijn carrière niet op het spel te zetten rijdt hij, na nog wel even anoniem 112 te bellen, door. Kort daarna wordt er een verdachte aangehouden. Mitch probeert hem vrij te krijgen, ook al kan hij zijn onschuld niet bewijzen. Totdat er ergens een lijk wordt gevonden en diezelfde verdachte weer wordt verdacht. Moet Mitch zich wel inzetten voor deze man?

Ook dit lijkt me een super spannende film, te zien vanaf 1 mei.

We are what we are

De familie Parker houdt er iets andere gebruiken op na dan andere families. Vader Frank wil namelijk koste wat kost de gebruiken van zijn voorouders in stand houden. En die wijken nogal af van de rest. De familie houdt namelijk wel van een stukje vlees, en niet het vlees wat in de supermarkt te vinden is. Na een storm lijkt het erop dat de familie's praktijken worden blootgelegd.

Deze film doet mij heel erg denken aan Stoker. Hangt een bepaalde duistere sfeer in de film. De trailer geeft eigenlijk al iets teveel weg. Ik ga er proberen zo blanco mogelijk in te gaan. Te zien vanaf 1 mei 

Godzilla

Godzilla, het legendarische Japanse monster keert weer terug in de bioscopen. Ik heb zelf alleen nog maar de teaser gezien en die zag er goed uit dus daar wil ik het eigenlijk bij laten!
Vanaf 15 mei

Maleficent

De klassieke Disney verhalen kennen we ongetwijfeld allemaal. Welk klein meisje droomde er niet van om ooit prinses te zijn? Echter zat er ook altijd een slechterik in het verhaal. Daarom is er nu ook (eindelijk) eens een film die over de bad guy gaat, in dit geval Maleficent. Als dit aanslaat ben ik zeker benieuwd naar meer van dit soort 'bad guy versies!'
Vanaf 29 mei


 

0 reacties:

Een reactie plaatsen