vrijdag 22 november 2013

New in: Clothes!

Ik had mezelf dit jaar voorgenomen om kleding van betere kwaliteit te kopen. En ik moet zeggen dat is aardig gelukt. Nu moet ik er alleen wel bij zeggen dat ik het liefst niet de volle prijs voor die kledingstukken wilde betalen. Want ik vond het gewoon te duur, ik ga gewoon geen 60 euro voor een trui betalen. Gelukkig zijn er de laatste tijd ontzettend veel leuke deals. Zo scoorde ik bijvoorbeeld een echte leren jas voor de halve prijs! (Ja, wel van de H&M) Nu moet ik er alleen wel op gaan letten dat ik er geen sport van maak. Veel te veel besteld de laatste tijd.. Guilty


Attitude Holland.nl

Spin Doctor Iona Top


Banned Cardigan


 Dropdead.co

Open Back Sweater


 Large.nl
Poizen Sugar Lace Dress   

Vixxsin Paisley
Ezekiel Coat
En dan nu nog even een belofte aan mezelf: Het enige wat ik de komende tijd nog mag kopen zijn kerstcadeaus. Oké deal.

1 opmerking:

  1. Haha, herkenbaar....maar wel goed van je aan de andere kant. Je hebt er toch meer aan, aan die kwaliteitskleding. Heb je die onderste jas nou uiteindelijk teruggestuurd? Jammer, want hij ziet er wel heel gaaf uit op de foto!
    Bij mij is het helemáál een koopstop....ik heb namelijk én geen geld op m'n rekening, én een schuld af te lossen bij de belastingdienst (te veel huurtoeslag ontvangen), én studeerplannen...en ook nog eens de wens om een aantal dingen voor het huis aan te schaffen bij Ikea!
    We moeten elkaar maar steunen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen