zaterdag 7 september 2013

Holiday Empties

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik lekker aan het strand in Italië lag. Stiekem is dat ook wel zo, want aankomende week begint mijn school weer. Maar laten we eerst nog even kijken naar mijn opgemaakte producten van deze heerlijke zomer!


Dolblij was ik, toen ik tijdens een dagje Antwerpen zag dat ze de deo's van Garnier ook gewoon in België verkochten! Deze variant had ik nog niet gehad, en nam ik dan ook mee. Achteraf verklaarde het een hoop waarom deze in de aanbieding was, ik vond de geur echt vreselijk. Gelukkig op, en deze variant ga ik dan ook zeker niet nog eens kopen.


Tijdens mijn reisje naar München aan het begin van het jaar, sloeg ik een aantal back-ups van de Balea make-up remover in. Helaas was dit mijn laatste exemplaar. Erg fijne en goedkope remover. Jammer genoeg alleen in Duitsland verkrijgbaar, maar met een beetje geluk kan ik eind deze maand nog een paar van deze schatjes inslaan!

Zet ergens kokos op en ik ben verkocht, zo belandde deze nagellak remover ook ooit eens in mijn winkelmandje. Best een fijne remover, maar van die kokos is niet veel te merken. Deze variant verkopen ze niet meer, maar ik heb wel de nieuwe (ook met kokos) variant meegenomen.

Deze conditioner zat bij mijn haarverf, zou de kleur langer moeten laten zitten. Nu zijn zon, zeewater en zwembadwater niet zo geschikt voor geverfd haar, dus ik kan niet echt beoordelen of het ook daadwerkelijk heeft geholpen. Verder een fijn product, maar is helaas niet los te koop.

 Tijdens de sale van The Body Shop kon ik nog een paar van mijn favoriet, maar helaas uit het assortiment, douchegels inslaan! Ondertussen is er alweer één op, maar deze met citroen en tijm blijft echt mijn favoriet!

Het kleine bakje ernaast bevatte nog een klein restje van mijn citroen scrub, ook van The Body Shop. Ontzettend jammer dat de Sweet Lemon lijn eruit is gegaan. Deze ga ik dan ook zeker missen.

Aangezien mijn Balea remover op was moest er toch wat anders komen. Deze van L'oreal is eigenlijk net zo fijn, alleen niet zo goedkoop. Gelukkig is L'oreal regelmatig in de aanbieding, dus dit is een goede vervanger.

Eigenlijk vond ik alle producten fijn, behalve de deo dan. Ik ben druk bezig met het opmaken van producten dus hopelijk heb ik snel weer een aantal lege producten.

1 opmerking: