maandag 12 augustus 2013

Nars Albatross dupe?



Heel even was ik van plan om de prachtige gouden Albatross highlighter van Nars te bestellen, of nou ja even, stiekem zat ie al in m'n mandje en stond ik op het punt om paypal te openen. Maar in plaats van meteen af te rekenen en vervolgens de komende dagen onder de brievenbus te bivakkeren besloot ik nog eens even naar het totaalbedrag te kijken. En dat bleek iets hoger te zijn dan ik dacht, ook al had ik een mooie kortingscode. En wat bleek nou, ongeveer alle merken deden mee behalve Nars, great... dus helaas geen Albatross voor mij.


Ondertussen haalde ik een oude bronzer van Essence weer eens tevoorschijn. De Sun Club bronzer in Ibiza Sun. Alleen al omdat ie naar kokos ruikt is het al een geweldig ding. En het bovenste streepje leek wel verdacht erg op een gouden highlighter...


Flits


Daglicht, extra aangezet

 Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal maar niet slecht toch? 
Deze zal ongetwijfeld minder pigment dan die van Nars bevatten, maar het leek mij toch wel een aardige dupe. Dit pareltje is helaas niet meer te koop, maar misschien ligt ie nog ergens te verstoffen in je kast? Volgens mij waren ze toentertijd best populair.

Edit: er schijnt een soortgelijke bronzer weer in het assortiment te zitten! http://www.essence.eu/nl/producten/sun-club/all-over-shimmer.html

0 reacties:

Een reactie plaatsen