dinsdag 20 augustus 2013

Concerten najaar 2013

De (meeste) festivals zijn weer over en dat betekent dat de komende maanden weer in het teken staan van clubshows. Hooray!

21 Augustus System of a down, Ziggo Dome
Dit was een typisch gevalletje van in de digitale wachtrij liggen. Als je staanplekken wou tenminste. En dat is gelukt dus nog een paar dagen en dan is het zover! System of a down was een van de eerste bands die ik luisterde dus ik ben heel benieuwd!


6 Oktober Heidenfest, 013
Heidenfest is altijd een feestje. Dit jaar staan oa Ensiferum, Turisas en Equilibrium op het menu. Leuk!


20 Oktober Children of Bodom, 013
Waar Children of Bodom kwam, kwam ik ook. Nu is dat niet meer zo het geval, maar het blijft toch altijd leuk. Toch weet ik nog niet zeker of ik ga wegens tegenvallende albums. Maar wie weet!

8 November Amon Amarth, 013
Amon Amarth is toch wel één van mijn favoriete live bands. Mijn favoriete vikingen weten er altijd een showtje van te maken. Helaas moeten missen op Fortarock dus deze show wil ik zeker niet missen!

10 Januari Lamb of God, 013
Januari is nog heel ver weg, maar toch al bevestigd. Afgelopen week heb ik ze helaas moeten missen. Dus ook bij deze show ben ik zeker van de partij!

0 reacties:

Een reactie plaatsen