vrijdag 24 mei 2013

Project 10 pan Final update

En toen was het alweer 2 maanden geleden dat ik voor het laatst een update heb geplaatst.. oeps
Laten we het maar op drukte door school houden.

De dagcreme en handcreme heb ik ook van mijn lijstje af kunnen strepen.
Ondertussen is mijn volgende tube Nivea creme ook alweer bijna op! Aangezien ik geen problemen heb met mijn huid heb ik genoeg aan een 'gewone' creme. Ik heb dan ook al meerdere tubes opgemaakt. Alleen ben ik pas tot de ontdekking gekomen dat in deze creme parabenen zitten. Die probeer ik liever te vermijden dus ik ga denk ik toch op zoek naar een alternatief.


De Ginger handcreme van The Body Shop is ook opgegaan. In het begin had ik niet zoveel met de geur, maar ik heb deze toch weten te waarderen. Stiekem vind ik het dan ook wel jammer dat deze nu op is. Ik had deze ooit eens in een setje gekocht, en die andere vind ik toch minder lekker. Maar ik moet ze toch opmaken van mezelf, argh!

Dan blijven er nog 2 producten over, de scrub en de body butter. De scrub is bijna op z'n einde. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want hij is ontzettend lekker! De butter heb ik nog wel een paar keer gebruikt, maar hij is nog steeds ongeveer voor de helft vol. Dit komt ook omdat ik de afgelopen tijd niet vaak thuis ben geweest. De scrub zal binnenkort wel opgaan, en de body butter zal ik ook blijven gebruiken.

Het is zeker goed voor mij geweest om zo'n projectje te doen. Je wordt een stuk meer bewuster van wat je gebruikt (en hoeveel er nog in je kast staat haha). Qua aankopen heb ik me ook redelijk ingehouden. Ik heb wel wat dingen aangeschaft maar daar heb ik dan ook goed over nagedacht, zodat het geen impuls aankopen zouden zijn. Toch wil ik mijn voorraad wat kleiner maken dus ik blijf dingen opmaken, daar ga ik binnenkort nog wat over schrijven.


0 reacties:

Een reactie plaatsen