dinsdag 12 maart 2013

Project 10 pan - 7 weken later


In de ideale wereld had ik nu al mijn spulletjes opgemaakt. Maar helaas, zover is het nog niet.
De handcreme en gezichtscreme zijn, ondanks dat ik ze dagelijks gebruik, nog niet op. Het einde begint gelukkig wel in zicht te komen!

Doordat ik op vakantie was en daarvoor ook niet zoveel thuis was heb ik de scrub en body butter niet zoveel gebruikt. Dit zijn ook wel de 2 lastigste producten. De scrub vind ik heel lekker, maar gaat mij nu toch een beetje tegen staan. Ik heb een grote pot scrub, maar verdeel steeds een beetje over een klein bakje. Dat is handiger dan zo'n grote pot onder de dus. In m'n bakje zit nog de helft, in de grote pot heb ik ongeveer nog genoeg voor 1 bakje. Toch denk ik dat ik als m'n bakje leeg is, ik hem eenmalig met een andere scrub ga hervullen. Puur omdat de scrub me langzaam aan tegen begint te staan.

De bodybutter is nu ongeveer voor de helft op. Ik ben er nog steeds niet helemaal weg van, maar het is wel een oké product. Ik hoop dat ik deze op krijg voor de (echte) lente begint. Ik ben anders bang dat mijn huid geen butter meer nodig heeft, en ik nog steeds met een halve pot zit.

Babyface van Lush is wel opgegegaan. Deze heb ik toch weer leren waarderen, ook al is hij nogal onhandig in gebruik. Jammer genoeg wordt deze niet meer verkocht.

Wat betreft de beauty aankoopjes, op vakantie heb ik wel een paar kleine dingetjes gekocht. Maar dat had ik van te voren al met mezelf afgesproken. Ook heb ik tijdens de 20% kortingsactie van Douglas een wenkbrauwpoeder van Anastasia gekocht. Deze stond al een poosje op m'n wensenlijstje en kon ik niet laten liggen. Dit is dan ook echt de enige uitzondering;)

0 reacties:

Een reactie plaatsen