zaterdag 9 februari 2013

Project 10 pan - 3 weken later

Bijna 3 weken later en 5 producten lichter! Dat schiet lekker op. Ook heb ik in de tussentijd geen beauty aankoopjes gedaan, van het uitgespaarde geld kon ik mooi 2 paar nieuwe Vans kopen. Dat was hard nodig want m'n huidige schoenen vielen allemaal opeens uitelkaar..


Wat is er allemaal op?

Lush Snowcake Dit was ook niet zo moeilijk want het was nog maar een heel klein restje.
Zou ik dit opnieuw kopen? Ja zeker! Ik ben echt fan van de geur van snowcake maar ik vind hem wel alleen maar lekker in de winter. Ik heb nog een blok liggen dus ik denk dat ik die tot volgend jaar bewaar.

Tbs Earthlovers showegel Fig and Rosemary Deze was een stuk lastiger om te opmaken. De geur ging me op een gegeven moment tegenstaan dus dat maakte het er niet beter op.
Zou ik dit opnieuw kopen? Deze geur niet, een andere van deze lijn wel.

Tbs lipbalm cocoa butter Ook deze lipbalm was niet zo moeilijk om veel te gebruiken. Zeker met de kou van afgelopen weken was deze heel fijn.
Zou ik dit opnieuw kopen? Opzich wel maar pas over een poosje weer.

Lush Eau Roma Toner In deze toner zat ook niet meer zo heel veel product. Ik gebruik toners alleen voornamelijk in de zomer dus dat maakte het wel iets lastiger.
Zou ik dit opnieuw kopen? Ja, maar alleen in de zomer.

Philosophy Purity Made Simple Ook deze kon de prullenbak in!
Zou ik dit opnieuw kopen? Ik denk het niet, er zitten erg veel parabenen in en ik heb niet echt het idee dat hij beter is dan een andere reiniger.

Hoe gaat het met de rest?

De gezichtscreme en de handcreme zijn ook bijna op! De scrub en bodybutter zullen nog iets langer duren. Ik moet er zelf wel heel erg opletten dat ik er geen 'wedstrijdje' van maak. Op den duur betrapte ik mezelf er op dat ik voor de 3e keer die week aan het scrubben was, dat is natuurlijk niet nodig. Ook ben ik bang dat als ik de producten te vaak gebruik, de geur me gaat tegenstaan waardoor het langer duurt voordat het op is.  Verder ben ik wel tot de ontdekking gekomen dat ik soms echt teveel spulletjes aanschaf, dat wil ik echt verminderen. Van het uitgespaarde geld kun je zoveel leukere dingen doen!

 

5 opmerkingen:

  1. Dit is een héél goed idee. Ik start er vanaf vandaag mee (af en toe een leuk aankoopje uitgezonderd).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verstandig! Ik heb nog steeds niets gekocht ^^

      Verwijderen
  2. Nice blog:) If you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam gisteren bij m'n moeder thuis een stukje Snowcake tegen...heerlijk! Die ga ik volgend jaar dus ook weer kopen. (En dat is tevens het enige stukje zeep, want ik heb nog meer dan genoeg liggen).
    De komkommer en munt douchegel van TBS is veeeeel lekkerder..heb je die al geprobeerd? Ruikt naar tzatziki, naar mijn idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa snowcake is zo lekker! Heb nu (eindelijk) die candy cane zeep ontdekt, die is ook erg lekker! De komkommer/munt heb ik ook wel eens geroken, maar ik hou niet van munt dus helaas :(

      Verwijderen