zondag 3 februari 2013

10 things I can't live without (Make-Up)


We hebben vast allemaal wel een product (of 2 of 3 of 10..) waar we écht niet kunnen missen. Ik moet er dan ook niet aan denken wat er gaat gebeuren als er 1 van mijn Limited Editions opgaat. Snik..Maar zover is het gelukkig nog niet!



Catrice Nailpolish The Devil Wears Prada Dit is dus een van mijn pareltjes die niet meer verkrijgbaar zijn, gelukkig heb ik nog een back-up staan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd iets minder naar deze lak grijp, maar dat is voornamelijk omdat ik nog een hele boel ongebruikte lakjes had staan en die eerst wilde proberen.. Oeps.

Mac Eyeshadow Smoked Ruby Toch wel een van mijn mooiste oogschaduws. Ook super makkelijk in gebruikt want een veegje Smoked Ruby is goed voor een complete look. Favorit!

Urban Decay 24/7 Eyepencil Rockstar De laatste tijd vervang ik mijn trouwe zwarte oogpotlood wat vaker voor dit mooie paarse oogpotlood. Dat maakt het meteen een stuk zachter, maar niet te saai.

Kiko Ultra Tech Mascara Mijn favoriete mascara ever, ik kan echt niet meer zonder. Ondertussen liggen er dan ook al 5 back-ups in m'n laatje want Kiko is niet in Nederland te koop helaas.

Illamasqua Precision Ink Havoc Belachelijk duur voor een eyeliner (zo'n 20 euro) maar hij was iedere euro waard. Hij dekt goed en blijft ontzettend goed op z'n plek zitten. Check zeker regelmatig de sale van Illamasqua want ik heb pas een back-up weten te scoren voor een kleine 6 euro!

Essence Multi Dimension Midnight Rocker Een prachtige donker blauwe lak, die helaas ook uit het assortiment is. Toen deze in de sale bakken lag heb ik er nog mee in m'n handen gestaan, maar niet meegenomen, balen!

Urban Decay Primer Potion Eden De gewone en sin versie van de primer potion heb ik ook geprobeerd, maar niets gaat boven de eden versie. Hij zit nog in de verpakking, want ik heb nu de normale versie nog in gebruik.

Mac fluidline Dark Diversion Ondertussen zit er al een grote krater in m'n potje, ik hoop dan ook dat tegen de tijd dat de bodem in zicht is, Mac deze nog eens re-promote. Dark Diversion is een hele mooie donkerpaars die perfect bij blauwe ogen staat.

Catrice Eyeliner Niet zo fijn als de eyeliner van Illamasqua, maar deze is een stuk fijner geprijsd. Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de waterproof versie want ik heb gehoord dat deze net zo'n soort laagje geeft als de Precision Inks van Illamasqua, wie weet!

Mac MSF Lightscapade Mijn favoriete highlighter, deze gebruik ik echt iedere dag. Hij is dan ook al behoorlijk plat. Ik zie lightscapade regelmatig terugkomen in nieuwe Mac collecties dus ik hoop dat als deze ooit op is ik dan een nieuwe kan kopen!

1 opmerking:

  1. Veel herkenbare dingen :) Het zijn inderdaad stuk voor stuk hele mooie producten! Die Mac oogschaduw staat je heel goed. Ik heb mijn Illamasqua eyeliner nog niet zo veel gedragen, maar dat komt ook omdat ik gewoon veel te veel spullen heb, haha. Gelijk een goed voornemen voor morgen. :p

    BeantwoordenVerwijderen