maandag 7 januari 2013

2013 Wishlist

 bron
Alsof we nog niet genoeg verwend waren met kerst.. Ik kon het toch niet laten om een wishlist te maken.. Shopverslaafd much?


MAC krijgt in februari weer een aantal leuke collecties, onder andere de strength collectie, maar er worden ook een aantal nieuwe wenkbrauwproducten toegevoegd!

bron

Vooral de onderste lipstick, Firm Form( €18,50) vind ik er heel spannend uitzien. Hij zit namelijk tegen het zwart aan!


 bron
Ook de fluidline( €18,00) speciaal voor de wenkbrauwen lijkt mij een interessant product. Het doet mij denken aan aqua brow van MUFE. Die vind ik zelf wat aan de dure kant, dus misschien is dit een goed alternatief. Omdat ik al veel goede dingen over de kwasten van MAC heb gehoord, wil ik misschien ook nog wel een kwast aanschaffen om de fluidline mee aantebrengen.


De Prep + Prime lip primer van MAC( €17,50) staat ook al een poos op mijn wensenlijstje. Ik heb alleen gemengde reacties over lip primers gehoord, dus ik wil mij er eerst nog wat verder in verdiepen voordat ik tot een koop overga.




bron
Ook heb ik nog wat meer budget dingetjes op m'n wishlist staan. Onder andere deze L'oreal infallible oogschaduw in Smoldering Plum die (nog) niet verkrijgbaar is in Nederland. Ik heb zelf 2 andere infallible oogschaduws en ik vind ze ontzettend fijn. Daarnaast houd ik van donkere kleuren zoals deze!

bron
De Nars Albatross highlighter wordt op verschillende blogs goed gepromoot, dus die kon ik ook niet missen. Nars is alleen moeilijk verkrijgbaar, en een kleine 30 euro voor een highlighter is toch een hoop geld. De Gotta Glow highlighter van E.L,F schijnt een goede dupe te zijn, en is een stuk betaalbaarder.

bron
Carried Away uit de Cirque du Soleil collectie van China Glaze staat stiekem ook wel hoog op mijn wensenlijstje. Ook al had ik mezelf voorgenomen geen nagellak meer te kopen...

1 opmerking:

  1. Mooi, mooi, mooi.....nu moet ik het snel weer zien te vergeten! :D

    BeantwoordenVerwijderen