dinsdag 6 november 2012

New in: Kiko cosmetics

Toen ik erachter kwam dat er een Kiko in Valencia zat, kon ik het niet laten om wat spulletjes mee te nemen! Onder andere een back up van mijn favoriete mascara, en een heel mooi paletje met herfstkleuren gingen mee terug naar Nederland.


Aangezien de Ultra Tech mascara(€7.20) mijn favoriete mascara is kon ik het niet laten om nog een back up mee naar huis te nemen. Ook waren er weer verschillende limited editions waaronder de Lavish Oriental collectie. Van deze collectie nam ik een zwart smoky eye pencil(€6,90) en een prachtig palette in Sensous Burgundy(€12,90) mee. Het oogpotlood is lekker zacht en goed zwart. Ook blijft het goed zitten. Ik zoek namelijk nog een goed alternatief voor mijn Perversion oogpotlood van Urban Decay. Dit is echt mijn favoriete zwarte oogpotlood, maar helaas aan de prijzige kant. Ik denk dat dit oogpotlood van Kiko een goede vervanger is! Ook was ik al een tijd op zoek naar een mixing solution(€3,90), deze had ik vorig jaar al eens gezien in een limited edition van Kiko maar was toen helaas uitverkocht. Blijkbaar hebben ze deze nu in het vaste assortiment opgenomen, dus daar ging er ook eentje van mee naar huis.

Ook heeft Kiko om de zoveel tijd een bepaalde actie, dit keer waren alle lipsticks met 50% korting.  De Luminous Chrome Lipstick in kleur 710(€3,45) verdween in mijn winkelmandje. Een hele mooie berry kleur, perfect voor dit seizoen.



Maar het meest blij ben ik toch wel meet het Sensous Burgundy palette. Het palette zit in een stoffen zakje wat een beetje luxe doet ogen. Wat dan wel weer een beetje jammer is, is dat het doosje van plastic is dus uiteindelijk oogt het palette alsnog een beetje goedkoop. De oogschaduws hebben een hele aparte substantie, ze zitten een beetje tussen een creamy en een gewone poeder oogschaduw in. De oogschaduws hebben het pigment van een creamy oogschaduw maar creasen niet en blijven lang zitten, net als een poeder oogschaduw. De oogschaduws geven ontzettend veel kleur af, zijn makkelijk te blenden en blijven lang zitten. Mocht je nog in de buurt komen van een Kiko dan raad ik zeker aan om een kijkje te nemen naar deze paletjes, er waren namelijk meerdere kleurencombinaties!

Vlnr: oogpotlood, lipstick, Sensous Burgundy palette
 Ik ben ontzettend blij met mijn aankoopjes en raad dan ook zeker iedereen een bezoekje aan een Kiko winkel aan. De make-up is redelijk geprijsd en ik ben nog geen tegenvallende producten tegengekomen. Jammer genoeg zit er geen Kiko store in Nederland, maar o.a in Duitsland, Frankrijk, Spanje en ItaliĆ« zijn deze wel te vinden.


0 reacties:

Een reactie plaatsen