zondag 25 november 2012

Illamasqua lipgloss boost


De laatste tijd ben ik steeds meer into de lipproducten, en een tijdje geleden kon ik het dan ook niet laten om wat te bestellen! De lipglosses van Illamasqua zijn echt groot favoriet, ik bestelde dan ook Boost en Opulent. Vandaag is Boost aan de beurt.


Boost is paars, erg paars. Nu ben ik niet vies van een opvallende lipkleur, maar ik draag voornamelijk donkere lip kleuren. Boost is daar ongeveer het tegenovergestelde van. Boost is een mooie violet kleur met een blauwe glans. Bij Illamasqua is het wel zo dat what you see is what you get dus hoe de kleur er in de tube uitziet, zo ziet hij er ook uit op je lippen. Zelf vind ik dat heel fijn want ik heb genoeg glossjes die er in de tube mooi uitzien, maar op de lippen niet.

De applicators zijn tegenwoordig wel veranderd, waren de lipglosses eerst schuin afgesneden nu hebben ze een kwastje. Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind. De schuin afgesneden lipglosses waren wat lastig met aanbrengen, maar aan de ene kant had het ook wel wat. Van mijn Opulent lipgloss is het kwastje niet helemaal goed, verschillende haartjes staan uit elkaar. Dat maakt het aanbrengen er ook niet handiger op, gelukkig is mijn kwastje van Boost wel in orde.

 De lipgloss plakt niet en blijft lang zitten. Ook een hapje en een drankje overleeft de lipgloss met gemak. Minpuntjes zijn de prijs en de verkrijgbaarheid, maar dan heb je ook wel wat!

Illamasqua Boost Lipgloss kost zo'n 17 en is verkrijgbaar via  Illamasqua. 




0 reacties:

Een reactie plaatsen