maandag 1 oktober 2012

Mine, mine, mine



Soms zie je wel eens een item waar je op slag verliefd op wordt. Over het algemeen is het dan verstandig om er nog even (minstens) een nachtje over te slapen, om miskopen te voorkomen. Maar soms kom je ook wel eens iets tegen wat geweldig is maar dat de prijs je toch een beetje tegenhoudt. En misschien heb je het ook wel niet helemaal nodig. Ik spotte gisteren dus een prachtige jas van Supertrash, maar vééél te duur. Of nou ja laat ik het zo zeggen, over het algemeen leg ik iets minder neer voor een jas. Daarnaast heb ik 1,5 maand geleden (jaaa toen het zo warm was) een nieuwe winterjas gekocht. Die was dan wel van de H&M en een stuk betaalbaarder, maar nog ik had al een nieuwe jas.




In eerste instantie was ik snel overtuigd, de jas van Supertrash is veel te duur dus dat gaan we mooi niet doen. Ondertussen had ik ook leuke laarzen gespot, die had ik ook niet echt nodig maar ach. Dat het Glamour day was hielp ook niet echt mee want er was ook nog eens mooie korting bij Sascha. Maar met de laarzen kwam ik er toch niet helemaal uit. Ondertussen had ik de jas al opgezocht in de webshop van Supertrash om er stiekem nog een keertje naar te kijken. Later was ik nog even de Glamour aan het doorbladeren en alsof het voorbestemd was, Supertrash deed ook mee met de Glamour day! Dat kwam erop neer dat de jas steeds meer het overwegen waard werd. Dus na nog even advies te hebben gevraagd en daarna moeiteloos te zijn overgehaald door die vriendinnen kreeg ik toch echt de bestelbevestiging binnen. Ik roep nu wel heel hard dat ik hoop dat hij niet leuk staat, maar stiekem hoop ik dat wel natuurlijk. Yay, It's on my way!

1 opmerking: