zondag 2 september 2012

Urban Decay mono Flash


Urban Decay lanceerde enige tijd geleden een build your own palette systeem. Dit betekende dus ook dat de oogschaduws voorzien werden van nieuwe verpakkingen. Met als gevolg dat de oogschaduws in de oude verpakkingen met 50% korting in de kortingsbakken van de Sephora lagen! Ik was relatief laat, aangezien ik nog op vakantie was toen de sale begon, maar ik heb toch nog een mooie paarse oogschaduw kunnen vinden!



Flash is een mooie, niet al te donkere, paarse kleur met een blauwe gloed erover. Het fijne aan Flash is dat als je hem aanbrengt over het bewegend ooglid en (eventueel) nog een eyeliner aanbrengt je meteen klaar bent! Handig voor als je niet zoveel tijd of zijn hebt s'ochtends.  En dat maakt Flash ook wel weer een beetje bijzonder want ik heb niet zo heel veel oogschaduws die zo makkelijk in gebruik zijn. Daarnaast kan ik de oogschaduws van Urban Decay zeker aanraden, ze kruimelen niet, zijn makkelijk te gebruiken en blenden en blijven de hele dag op hun plaats.

De prijs is jammer genoeg nogal aan de hoge kant, de nieuwe oogschaduws kosten namelijk zo'n 20 euro. Ik raad dan ook zeker aan om eens een kijkje bij de paletten te nemen. Je krijgt wel minder product, maar de variatie is veel groter en zo kun je de oogschaduws eens uitproberen. Ik ben helemaal er helemaal weg van!



1 opmerking: