vrijdag 7 september 2012

Songs I like #4

Toegegeven, ik hou van nerdy stuff zoals comics en gamen. Ik ben gek op Family Guy, South Park en alles wat erop lijkt. En ik haat roze. Dus toen mij vriend kwam aanzetten met" Metalocalypse" was ik meteen enthousiast. Een serie over de band Dethklok, dus hou je van metal en droge humor, kijken!




Een van m'n favo bands die toch wel in de categorie jaren 80 valt is toch wel W.A.S.P. De heren met de wilde haren staan dan ook in november in 013. En ook al spelen ze Animal niet meer live, gelukkig beschikken we tegenwoordig over kanalen zoals Youtube!

Vorig jaar tijdens Heidenfest werd Den Frusna Munnen gespeeld en ik was er meteen helemaal weg van. Het 'exotische' tintje maakt het heel dansbaar en herinneringen aan een leuke avond zijn altijd goed.




Soms vind je wel eens bands na een snelle luistersessie op Youtube, waar je je later zeker nog meer in wilt verdiepen. Om ze vervolgens te vergeten... Datzelfde had ik dus met Kalmah. Klonk zeer goed na een keer snel geluisterd te hebben, daarna nooit meer aangedacht. Totdat ik in een geweldige platenwinkel in Lissabon een paar cd's tegenkwam. Meteen meegenomen, en ze staan dan ook zeker op mijn 'to-see' lijst!





0 reacties:

Een reactie plaatsen