woensdag 15 augustus 2012

Illamasqua sale shoplog


Een poosje geleden was er sale bij Illamasqua. Een goede gelegenheid om een kleine bestelling te plaatsen! Over het algemeen wordt er na de sale een nieuwe collectie gelanceerd, maar dat betekent ook dat er een deel van de producten zal gaan verdwijnen. Niet alle producten die in de sale staan gaan uit de collectie, welke dat wel zijn wordt helaas niet aangegeven..
Een pakketje van Illamasqua is altijd een klein feestje om uit te pakken. De producten worden geleverd in een zwart doosje met daarin papier krullen. Ook is alles mooi bij elkaar gelegd!


Deze keer ging ik voor een powdered metal in Bebhionn, een oogschaduw in Never, en een Glister precision ink!

Stiekem was ik toch wel het meest benieuwd naar het powdered metal. Bebhionn zit een beetje tussen een highlighter en een blush in, een klein zweempje is al genoeg voor een mooie highlight. Liever wat meer kleur? Dan gebruik je gewoon wat meer! Ergens heeft het poeder wel wat weg van Rose Gold van Sleek, ik heb deze helaas niet bij de hand op het moment, maar als ik weer 'thuis' ben zal ik ze snel vergelijken.


Ook zit er nog een schattig poederdonsje bij, ik ben er helemaal weg van! Klein nadeel is wel dat je snel teveel poeder pakt. Daardoor kunnen poriën op je gezicht sneller zichtbaar worden, ik heb daar normaal nooit last van dus dat is wel jammer. Daar tegenover staat weer wel dat de poeder ontzettend lang blijft zitten. Bebhionn valt helaas onder het rijtje met discontinued producten, haar meer goude zusje Thalia is nog wel verkrijgbaar op de webshop.




Naast Bebhionn bestelde ik ook een oogschaduw in de kleur Never, een matte donkerblauw. Ik heb er nog geen look mee gemaakt, aangezien het best een lastige kleur is, dus over de houdbaarheid kan ik nog niets zeggen helaas. Wel komt er ongelooflijk veel kleur vanaf. Binnenkort een look!

Naast de lipgloss van Illamasqua zijn de precision inks toch ook echt wel favoriet. Ik heb nog nooit een eyeliner gehad die zo goed blijft zitten als deze precision inks. Glister is een mooie nude kleur met een roze shimmer. Heel mooi om alleen te dragen, maar staat ook prachtig bij een smokey eye.


                                                             Glister, Never, Bebhionn
Ik betaalde zo'n 12 euro per stuk voor deze producten. Heel erg goedkoop is dat niet, maar als je je bedenkt dat de gemiddelde prijs van een Illamasqua product een stuk hoger ligt is dit echt een koopje. Ook is de kwaliteit echt ontzettend goed, ik wacht nu alweer (on)geduldig af tot de volgende sale!

1 opmerking:

  1. Jouw spulletjes zijn ook erg mooi :) Ik zal binnenkort ook een review plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen