vrijdag 31 augustus 2012

I just realised that I want to spend 20 euros on a nailpolish

                                                                      47 euro voor een gezichtspoeder, geen probleem..
bron
Al surfend op het internet komen soms de mooiste producten voorbij. Neem nou bijvoorbeeld de Météorites van Guerlain. Alleen al van het kijken naar het plaatje word ik gelukkig. Helaas hangt er wel een fors prijskaartje aan, maar maakt niet uit, op een dag staan ze te pronken in de badkamer. Een iets lastiger geval is een oogschaduw van Armani. Het was liefde op het eerste gezicht, maar 30 euro voor een oogschaduwtje gaat mij toch echt te ver. (Gelukkig) is Armani niet verkrijgbaar in Nederland. Alhoewel ik nog wel even in verleiding werd gebracht toen ik op een vliegveld een Armani counter tegenkwam. Maar 30 euro is toch echt te veel (maar zeg nooit nooit).

bron                                                                       
                                                                            Maar 22 voor een nagellak? Nee, bedankt

En toen zag ik de herfst collectie van Chanel, waarin onder andere het nagellakje Vertigo in zit. Een hele mooie donkere plum achtige kleur met een klein beetje shimmer. Echter, van de prijs werd ik iets minder enthousiast, maar liefst 22,50 euro moet er neergelegd worden voor dit schatje. Ik koop uit principe al geen dure nagellak, hoe mooi het ook mag zijn. Mijn duurste lakje is Space Cadet van Orly waar ik volgens mij zo'n 10 euro inclusief shipping heb betaald en dat vind ik meer dan genoeg. Nu vind ik wel vaker dingen "heeeeeeeeel" mooi, om het vervolgens 3 dagen vergeten te zijn. En toegegeven, daarmee bespaar ik een hoop geld. Maar vertigo staat nogsteeds in m'n openstaande tabs op Firefox. Vanmiddag heb ik het dan toch aangedurft om een kleine blik op het Chanel schap te werpen, om vervolgens weer heel hard door te lopen. Het punt is, er hoeft van mij geen Chanel op te staan. Ik lees vaak genoeg over meiden die Chanel lakjes kopen voor het 'luxe gevoel'. Ik krijg al een beroerte bij de gedachte dat er straks 22,50 op het pinapparaat tevoorschijn komt. Met Paradoxal en Péridot werd ik ook even in de verleiding gebracht, maar een poosje later kwam o.a Catrice met vergelijkbare nagellakjes. En 2,70 klinkt toch een stuk verleidelijker dan 22 euro. Stiekem hoop ik heel erg dat de lak heel snel uitverkocht is, aan de andere kant wil ik hem ook wel heel graag toevoegen aan m'n stash. Maar het allerliefst hoop ik gewoon op een betaalbare dupe.  Of zal ik toch maar voor het echt werk gaan?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm ook vreselijk mooi!! Hebben ze geen kortingsactie wanneer je er twee koopt? :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mens is ook zo snel overtehalen zucht haha ^^

      Verwijderen