donderdag 19 juli 2012

Super Colour Mascara Kiko



Een van mijn favoriete beautywinkels in het buitenland is toch wel Kiko. Deze van oorsprong Italiaanse winkel, is een ontzettend leuke beautywinkel met betaalbare make-up! Onder andere mijn favoriete mascara, Ultra Tech, komt hiervandaan. 3 weken geleden was ik in Portugal, en daar kwam ik ook een Kiko tegen. Naast de vaste lijn, verkoopt Kiko ook meerdere limited editions, leuk! Op dit moment is er onder andere een limited edition, die gebasseerd is op de olympische spelen. De collectie bevat verschillende kleuren, oogpotlood, lipgloss, eyeliners en mascara's. Aangezien ik heel lang heb lopen twijfelen over een gekleurde mascara van MAC, maar bang was dat het effect niet zichtbaar was, waren de mascara's van Kiko een goed alternatief. Ik nam een paarse en een burgundy kleurige mee, de paarse heb ik al gebruikt, en ik kan nu al zeggen dat ik wilde dat ik er meer had meegenomen.


De mascara komt in een paarse tube, en heeft een gewoon borsteltje. Niets bijzonders dus. Wel is het handig dat de kleur van de tube aangeeft welke kleur mascara erin zit voor het geval je meerdere kleuren bezit. De kleur is echt knal en knal paars, en dat effect is ook nog op de wimpers te zien. Het is zelfs zo, dat wanneer je in het licht staat je wimpers nog meer opvallen, like!
Enige nadeel (en dat is toch het het enige), is dat de mascara niet kan tippen aan mijn geliefde Ultra Tech. Ik moet de gekleurde mascara nog proberen over mijn normale zwarte mascara, maar aangezien ik al een paar dagen ziek ben, ben ik daar nog niet aan toegekomen helaas. Verder ben ik niet anders dan positief over dit product en ik hoop dan ook dat misschien Essence of Catrice meegaat met deze trend. Anders hoop ik dat Kiko ze opneemt in hun vaste assortiment.

                                                                                  'Subtiel' bij een smokey eye

 
Lekker knallend bij een neutrale look

Voor alsnog zit er nog geen filiaal in Nederland, maar Kiko is wel te vinden in Italië, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Portugal en Engeland.

Super Colour Mascara 5,90

2 opmerkingen:

  1. SUPER mooi!!!! Ik had niet verwacht dat het zo goed zou staan. (Niet bij jou ofzo, maar in het algemeen). Maar jij kan weer belachelijk veel hebben, haha. :) Echt heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i really like this with the smoky eyes :-D nice find!

    BeantwoordenVerwijderen