vrijdag 13 juli 2012

Heart Hangover Pro longwear lipcreme


Een poosje geleden plaatste ik een wishlist en eerlijk gezegd heb ik (nog) er bijna niets van aangeschaft op een MAC lipstick na. Namelijk Heart Hangover van de Beth Ditto collectie! In eerste instantie vond ik de lipstick nogal aan de prijzige kant, maar toen kwam ik nog een giftcard tegen in mijn portemonnee. Dat was dan ook meteen een mooie gelegenheid om die te gebruiken! Heart Hangover wordt omschreven als een brown burgundy tint. Zelf vind ik hem meer paars uitvallen, en daarom zou ik het eerder als een mooie berry tint omschrijven. Doordat deze lipstick een Pro longwear lipcreme is, claimt MAC dat deze tot 12uur zou moeten blijven zitten. Daar ben ik het zelf niet helemaal mee eens. Wel moet ik zeggen dat deze lipstick ongelovelijk lang blijft zitten. Ik heb ook een Pro longwear lipglass en deze blijft ook aanzienlijk langer zitten dan een normale lipgloss. Een hapje en een drankje is geen enkel probleem voor de lipcreme. Deze staint je lippen ook een beetje waardoor hij langer mooi blijft zitten. Aangezien ik een hekel heb aan lipstick die in no time van je lippen is gebleven ben ik er helemaal weg van! Van mij mogen er dan ook nog veel meer nieuwe kleuren uitkomen.

Heart Hangover is nog verkrijgbaar op de site van Douglas en eventueel nog bij een MAC counter, €20,00

2 opmerkingen:

  1. Deze vind ik echt heel mooi. Ik houd wel van die 'berry' kleuren! En hij zit ook heel mooi op je lippen. Als hij zo goed bevalt, is twintig euro nog best okay.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh i love this color!! looks great on your lips!

    BeantwoordenVerwijderen