vrijdag 6 juli 2012

Favourite Picks #2

  • Bodyshop Earth Lovers Lemon & Thyme Showergel: Ik ben echt helemaal weg van de geur van deze showergel! Lekker fris en zomers, en samen met de Sweet Lemon scrub van de Bodyshop is het een perfecte combinatie! € 6,00, Bodyshop
  • Bodyshop Sweet Lemon scrub: Ook al zo'n fijn product. De scrub laat een heerlijk voedend, olieachtig laagje achter op de huid, waardoor na het douchen smeren met bodylotion niet meer nodig is. De scrub had van mij alleen wel wat grover mogen zijn, ook is het product niet heel zuinig in gebruik helaas. Maar daar wordt het niet minder lekker door!  €15,00, Bodyshop
  • Lee Stafford Sea Salt spray: Normaal gesproken pas ik altijd een beetje op met deze spray aangezien ik mijn haar verf en zout de kleur aantast. Maar aangezien mijn kleur er nu weer ver uit is gebruik ik deze weer vollop. Als ik op vakantie ben merk ik altijd, als wanneer ik in de zee ben geweest, mijn haar mooier zit. Met deze spray kan je de 'beach look' ook zonder zee ervaren, ideaal! Ongeveer €8,00, Etos
  • Illamasqua Precision Ink Havoc: Duurste eyeliner ever, maar hij is het geld echt dubbel en dwars waard. Niet alleen ben ik gek op de bloedrode kleur, deze eyeliner blijft zitten totdat je hem eraf haalt.  Ongeveer €21,00, Illamasqua

0 reacties:

Een reactie plaatsen