maandag 4 juni 2012

Sugar Rush

Eerlijk gezegd geef ik helemaal niet om snoep, maar soms heb ik wel eens last van een spontane nood aan suiker. Laat ik nou net op dat moment door de Leidsestraat lopen in Amsterdam.. Toevallig zit daar een winkeltje wat buitenlandse producten verkoopt. Ik ging voor een Snickers Almond, M&M's coconut en M&M's met pindakaas. Toen ik later weer thuis was, had ik er al geen behoefte meer aan. Nu een maand verder is het eindelijk op;)


Als eerst was de Snickers Almond aan de beurt. In plaats van pinda's zitten er amandelen in. Ik vond er helemaal geen smaak aan zitten. 1 grote hap noga, niet echt geslaagd dus. Alleen een aanrader als je niet van pinda's houdt.


Dan de M&M's coconut, ik hou van alles waar cocos in zit, dus hier was ik wel benieuwd naar. Het eerste wat opvalt op de verpakking is dat er artificial flavor opstaat... Fijn. Ik heb er volgens mij een hele dag over gedaan om dit (mini) zakje op te eten, je raakt ze snel beu. Enige voordeel is dat ik niet alles meteen op zou eten;) De printjes op de M&M's zijn dan wel weer leuk, lekker tropisch.

Als je mij dan ergens gelukkig mee kan maken dan is het chocola met pindakaas. Nadat de 'blauwe Lion' een paar jaar geleden uit de schappen werd gehaald, heb ik het sindsdien niet meer gegeten. Toen ik in Maart midden in de nacht door het vliegveld van Manchester zat te dwalen, viel mijn oog op een KitKat Chunky met pindakaas. Ik besloot er één te halen, en rende toen ik het ophad terug naar de snoepautomaat om er nog eentje voor thuis te halen. Zelfde voor de M&M's, me likey!  Mocht ik over een poosje weer een behoefte aan suiker hebben, dan zou ik deze nog wel een keer halen. Maar wegens slecht verkrijgbaar, zal dat nog wel even duren.


1 opmerking:

  1. Altijd leuk om van die rare dingen te proberen. :) Helaas ben ik niet zo'n snoepkont. Niet wat zoete dingen betreft althans. Maar als je me loslaat in een Chinese supermarkt....
    Ik denk dat dit wel wat voor William zou zijn. :D

    BeantwoordenVerwijderen