donderdag 7 juni 2012

On-the-go stash

Het liefst zou ik zowel bij mijn ouders, bij mijzelf thuis als bij mijn vriend een complete stash willen hebben. Jammer genoeg zit dat er niet in, dus dan maar iedere keer meenemen! Kijk mee naar mijn to-go stash.


Sowieso heb ik overal wel een mascara, een zwart oogpotlood en eventueel een vloeibare eyeliner liggen. Zo kan toch snel een simpele look maken. Ik neem ook altijd nog een apart tasje mee met andere spulletjes. De inhoud is niet altijd hetzelfde, maar het komt grotendeels wel overeen.  Wat ik altijd meeneem is een setje kwasten, oogschaduw palette, BB cream en een oogschaduwbasis. Op het moment zit er nog een extra eyeliner in (Illamasqua Havoc), een zwarte eyeliner van Catrice die bij mijn ouders hoort te liggen, maar die ik per ongeluk heb meegenomen, een extra oogschaduw duo en een dagcreme. De oogschaduw wissel ik iedere week om. Soms ben ik langer dan een weekendje weg, en dan ben ik wel weer uitgekeken op die make up na een paar dagen.

De BB cream heb ik niet zo heel veel gebruikt de laatst tijd. Aangezien het lekker weer was en mijn huid in goede conditie is was het niet nodig. Maar met de laatste schoolweken voor de boeg is het toch nog stressen geblazen en kan de stress een behoorlijke invloed hebben op mijn huid. Toch maar mee voor de zekerheid dus! Ook zit er nog een dagcreme in die ik helaas niet zo fijn vindt. De creme zelf werkt wel heel fijn, maar ik kan maar niet wennen aan de geur. Er zit een medicinaal-achtig luchtje aan, erg jammer want hij werkt goed.

Verder zit er nog een zwarte eyeliner in van Catrice. Ik vind deze erg fijn werken , zeker voor de prijs (rond de 3 euro). Mijn oogschaduwbasis van Urban Decay gaat ook altijd mee, ik kan niet meer zonder. Verder nam ik deze keer mijn Kat von D palette mee, een duo van de H&M en een eyeliner van Illamasqua.

1 opmerking: