donderdag 10 mei 2012

Wishlist MAC & Bodyshop

Lang geleden dat ik alweer echt iets wilde hebben, en dat is maar goed voor mijn portomonnee ook!
Zeker van MAC is het alweer een hele tijd geleden dat ik echt weer uitkeek na een limited edition. De Beth Ditto collectie valt dan ook zeker bij mij in de smaak. Ik ben erg benieuwd naar de Heart Hangover Pro Longwear Lipcreme, Nightmoth lip pencil en de New Hue mascara. Ja ik hou erg van plum, burgundy en zeker als er blackened voor staat.

Alle foto's via Beautyscene

Verkrijgbaar vanaf 2 juni.

Pro longwear lipcreme 20,00
Heart Hangover - Deep purple 


 
 Lip Pencil 14,00
Nightmoth - Blackened plum
Zoom Fast Black Lash €17,00
New Hue - Blackened Burgundy
 Naast de collectie van MAC ben ik ook erg benieuwd naar de Lily Cole collectie van The Body Shop!


De shimmer cubes vind ik erg mooi, maar ik denk wel dat ze erg lijken op enkele kleurtjes uit mijn Kat Von D palette...

Verkrijgbaar vanaf 11 juni.

Shimmer Cubes €22,00


Lip & Cheek dome, crazy for coral(ook verkrijgbaar in roze). €9,00

Puff on radiance €18,00
Pearl radiance primer €19,00



Paarse liquid eyeliner €10,00
 Van de Beth Ditto collectie ga ik sowieso alle producten even bekijken, ik zou ze stiekem allemaal wel willen kopen. Ook al vind ik 17 euro voor een mascara behoorlijk aan de hoge kant, de kleur lijkt me zo gaaf dat ik het misschien wel wil overwegen! Maar eerst de producten in het echt bekijken. Van de Lily Cole collectie ben ik erg benieuwd naar de Puff on radiance. Ze lijken namelijk heel erg op de M├ęteorites van Guerlain! Zelfde geldt voor de primer. De shimmer cubes lijken mij ook erg mooi maar ik ben bang dat ik deze kleurtjes al heb. Ik kan niet wachten totdat het in de winkels ligt!

0 reacties:

Een reactie plaatsen