woensdag 9 mei 2012

Summer Feelings

Eigenlijk was ik op zoek naar dit jurkje, maar hoevaak kom ik weer eens thuis met iets wat ik niet in gedachten had.. Daarnaast mag de zomer van mij ook wel eens komen, aangezien dat nog niet het geval is heb ik de zomer zelf alvast in huis gehaald. Daarnaast kon ik de 'zomer make-up lijn' van de H&M echt niet laten liggen, het ruikt ook allemaal zo lekker tropisch. Er waren ook nog hele leuke bodylotions in de vorm van een ananas, maargoed met nog 3 flessen in de kast, was een nieuwe niet echt nodig (helaas..).

  • Top € 7,95
  • Showergel € 2,95
  • Wet Wipes € 2,95
  • Pleisters € 1,95   
  • Armbandjes € 4,95 

2 opmerkingen:

  1. Dat jurkje waar je naar op zoek was is zó stoer!
    Maarrr wat je hebt ingeslagen ook hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop echt dat ik hem nog kan vinden! :(

      Verwijderen