woensdag 23 mei 2012

Custom-made shimmer cube palette

Het leukste van het Bodyshop event van vorige week was toch wel het samenstellen van de shimmer cubes! Ik liet mijzelf adviseren door Chase Aston, en hij stelde voor mij een mooi smokey eye paletje samen. Ik heb de paarse kleur er zelf in gedaan en omgeruild met een andere, omdat er in eerste instantie een hele lichte zilvere kleur in zat. Die kleur heb ik al en gebruik ik niet echt vaak. Paars daarin tegen wel! Ik kreeg een mooi palette met een zwart/antraciete kleur, blauw/paarse kleur, paars en een zilvere tint. Pretty!

De shimmer cubes zijn zowel droog als vochtig te gebruiken. Ontzettend handig, want als je een neutrale look wilt gebruik je ze droog en als je wat meer kleur wilt gebruik je ze vochtig.


Het pigment is redelijk, maar droog blijven te kleuren aan de lichte kant. Gebruik je de kleuren echter vochtig dan geven ze ontzettend veel kleur af!

Can I get a wow? Dat lijkt er meer op. Begrijp me niet verkeerd, droog zijn de kleuren ook prachtig, maar soms wil je wel eens iets heftigers dan een neutrale look. Ik weet in ieder geval zeker dat ik veel plezier aan deze cubes ga beleven!
Jammer genoeg biedt de Bodyshop alleen kant en klare shimmer cubes aan, het zou leuk zijn als er in de toekomst een mogelijkheid komt om ze zelf samen te stellen. De shimmer cubes kosten 22 euro, dat vind ik best aan de hoge kant. Het is wel zo dat een cube 3,5 gram oogschaduw bevat (MAC 1,5gram) dus snel opgaan zullen ze niet. Zit er een setje tussen wat je heel erg aanspreekt dan zou ik het aanschaffen, maar zeker niet voor 1 of 2 kleurtjes, daarvoor is de prijs toch wel erg hoog.



0 reacties:

Een reactie plaatsen