woensdag 18 april 2012

Voorjaars schoonmaak

Ook al is de lente al even aan de gang, een echte voorjaarsschoonmaak is er nog niet van gekomen. Nu is dat wel hoognodig, dus waarom niet beginnen met het leukste, mijn stash!

Om te beginnen met mijn everyday bakje. Die zat weer erg vol, en als ik iets wilde pakken moest ik eerst de helft eruit halen wilde ik het eens kunnen vinden. Hoognodig dus.
De oogschaduws, UD oogpotlood, en binnenkort de mascara omdat die drie maanden open is gaan eruit. De rechter lipproducten, lipstain van Essence en een Gosh soft 'n shine lipbalm heb ik erbij gedaan.
Dan nog wat verzorgingsproducten die ook vervangen mogen worden. Niet omdat ze niet fijn zijn, maar omdat ze er al een poosje staan en ik wel weer toe ben aan iets nieuws. De Nivea dagcreme, scrub en de bodylotion zou ik weer opnieuw kopen, de body lotion en scrub eventueel in een andere geur. De Kiko make-up remover en de handcreme van L'Occitane mogen wat mij betreft wel snel op zijn. De remover prikt ontzettend helaas en de handcreme vind ik niet lekker ruiken.
De dagcreme wordt vervangen door het setje van UNE, de Spiced Vanilla scrub wordt ingeruild voor een lekkere zomerse citroen scrub en de Kiko remover wordt vervanger door Purity made simple van Philosophy. Als douchegel gebruik ik nu de Lemon & Thyme Earthlovers douchegel van de Body Shop(echt één van mijn favoriete geuren.) Daarnaast gebruik ik als het wat warmer wordt graag wat sprays zoals een toner van Lush of de Vitamin E spray van de Body Shop. Daarnaast heb ik mijn Hawaiian Tropic gezichts zonnebrand ook weer uit de kast gehaald. Nu maar hopen dat het snel lekker weer wordt!

4 opmerkingen:

  1. Die BB cream van Garnier is zo fijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verfrissend zo'n schoonmaak! Echt een goed idee. Ik was trouwens op het station en kon het niet laten om even bij de Mooi binnen te kijken, omdat het er zo druk was (en ik dus niet per sé aangesproken zou worden, waar ik eigenlijk niet zo'n zin in had). Wat bleek? Ze hebben het gehele Une assortiment weggehaald!!!! :( Het verkocht niet goed, werd me verteld. (Ik heb het toch maar even nagevraagd). In Amsterdam op het station hebben ze het nog wel. Grrrr, echt stom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee wat jammer zeg:( Dan maar naar Amsterdam..

      Verwijderen