maandag 9 april 2012

Songs I like #2

S'ochtends word ik wakker met muziek en het laatste wat ik doe voordat ik ga slapen is mijn muziek uitzetten. Mijn Ipod en ik zijn dan ook onafscheidelijk, en mijn Itunes bevat zoveel nummers dat ik enkele dagen non stop muziek kan luisteren. Dit zijn mijn favoriete nummers van de afgelopen tijd.


Volgens mij zit in nog steeds in de aftermath van het concert van Rammstein, maar goed moet kunnen! Daarnaast is het ook gewoon een geniaal nummer.


Naast het feit dat Amon Amarth een ontzettend goede live band is, is het ook zeker wel één van mijn favoriete bands. Dit is dan ook één van mijn favoriete nummers van hun. Vooral vanaf 4.26min!  

Geen idee hoe het uitgesproken moet worden, laat staan wat het betekend maar nadat ik Finntroll afgelopen najaar live heb gezien ben ik meteen verliefd op dit nummer geworden. Ook vind ik dat er een soort oosters deuntje doorheen zit wat het ook nog enigzins dansbaar maakt.

Dan als laatste nog een wat rustiger nummer, want Alice Cooper is gewoon leuk.

Niet zo heel veel nummers deze keer, maar dat komt omdat ik meer cd's heb geluisterd en niet zo veel heb gereisd dus dan pak ik mijn Ipod ook minder snel.

 

0 reacties:

Een reactie plaatsen