maandag 30 april 2012

Love: The Walking Dead



Volgens mij ben ik hier ongelofelijk laat maar, maargoed beter laat dan nooit..
Namelijk mij nieuwe verslaving: The Walking Dead! Normaal ben ik niet zo van de series, als het op tv wordt uitgezonden dan vergeet ik vaak om te kijken en via mijn laptop vind ik ook niet bepaald ideaal. Maargoed na al meerdere keren deze serie voorbij hebben zien komen op internet was ik toch wel nieuwsgierig.
Ik had nog geen trailers o.i.d. gezien. Wat wel wist was dat het over een post-apocalyptisch Amerika gaat (of zelfs de hele wereld?) waar het merendeel van de bevolking geïnfecteerd is geraakt en veranderd zijn in zombies. Past perfect bij mijn interesses. Goed, dus toch maar via de laptop kijken, en daar heb ik nog geen spijt van gehad! Wat een ontzettende goede en spannende serie, nog geen een aflevering heeft mij teleurgesteld. De serie gaat dus over een politieagent die aan het begin van de serie in een coma raakt door een schotwond. Later komt hij bij in het ziekenhuis, en ziet dat het ziekenhuis compleet vervallen en verlaten is (op een paar opgesloten zombies na). Hij besluit opzoek te gaan naar zijn vrouw en zoontje, en probeert in de tussentijd te overleven.
Ik ben in ieder geval om. Je weet namelijk net zo veel (of weinig, hou je het maar bekijkt) als de personages zelf. Want hoe is het virus ontstaan? Wat is het ├╝berhaupt? Heeft de infectie zich verspreidt over de hele wereld? En dat maakt het ook zo spannend, je weet niet wat er gaat gebeuren. Ik hoop alleen wel dat de latere seizoenen niet tegen gaan vallen, bij heel veel series is namelijk het eerste seizoen ontzettend goed en valt het daarna alleen maar tegen. Dus hou je wel van een spannende serie en ben je niet vies van een beetje bloed? Give it a try :)


2 opmerkingen:

  1. Jaaa, klinkt goed! Ik ga 'm echt van m'n broertje jatten binnenkort. :p Voorlopig ben ik nog even in de Game of Thrones mood.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa kijken! Als ik met deze serie klaar ben ga ik aan Game of Thrones beginnen, ben heel benieuwd.

      Verwijderen