dinsdag 10 april 2012

Favorite Picks #1



Ook ik heb zo mijn favoriete producten, maar het lijkt mij wel leuk om te laten zien wat mijn favoriete producten van dit moment zijn in plaats van de afgelopen weken. Aangezien ik nogal snel op iets uitgekeken kan raken, maar ook zomaar opeens een product heel geweldig kan vinden lijkt mij dit een goed alternatief.



Als eerst iets wat ik al heel lang had liggen maar nog niet gebruikt had. De BB cream van Garnier. Ik had hem nog niet gebruikt omdat ik een paar maanden terug een pakket met spullen van Garnier gewonnen had, aangezien dat pakket bij mijn ouders lag (waar ik alleen in de weekenden ben) was ik er nog niet aan toegekomen om hem te proberen. Ook omdat ik niet wist of de kleur goed was en ik op zaterdag altijd s'ochtends vroeg moet werken, wilde ik niet het risico lopen dat ik eventueel met een oranje gezicht op mijn werk liep. Maargoed, eindelijk geprobeerd en ik ben fan! Aangezien ik nooit foundation gebruik, maar soms een beetje dekking geen kwaad kan vind ik dit een ideaal product.

Ook de Purity Made Simply van Philosophy is zeker een favoriet. Ik vond hem al heel fijn om mijn gezicht mee te reinigen, maar make up verwijderd hij ook erg goed. Jammer genoeg is het niet heel goedkoop, € 9,95 voor 90 ml of € 19,95 voor 240ml, maar aangezien het een make-up en gezichtsreiniger en toner in één is het toch het overwegen wel waard.


Dan het Kat von D Sinner palette waar ik al een review over heb geschreven. Ik gebruik voornamelijk de linker kleuren. De grijs tinten heb ik nog niet echt gebruikt, omdat er twee heel erg op elkaar lijken en ik voor deze kleuren ook al andere oogschaduws heb. De paarstinten vind ik wel erg mooi en heel erg fijn in gebruik!

En als laatste de Finding Mr. Bright kit van Benefit. Normaal gesproken rende ik altijd hard voorbij het schap van Benefit in de Sephora wegens te duur en te roze. Maar toen ik een paar maanden geleden opgemaakt werd door een meisje van Benefit werd ik verliefd op de Erase Paste concealer! 25 euro voor alleen een concealer vond ik een beetje teveel van het goede, dus ik besloot dit setje aan te schaffen. Op dit moment gebruik ik, op High Beam na, de rest bijna elke dag.

0 reacties:

Een reactie plaatsen