zondag 15 april 2012

Coming Soon


Een van mijn favoriete bezigheden is toch wel naar concerten en festivals gaan. Jammer genoeg treden er een stuk minder bands op dan voorheen. Ik was zelf wel benieuwd of er al bevestigingen waren voor het najaar, en ja hoor!



20-08 An evening with Amon Amarth, Tivoli-Utrecht
Ook al spelen ze op Graspop, deze shows hebben toch een hele andere insteek. Er worden namelijk twee sets gespeeld. De eerste set beslaat het nieuwste album, Surtur Rising, en tijdens de tweede set zullen de klassiekers aan bod komen. Ik ben er zelf eigenlijk wel heel benieuwd naar, en aangezien Amon Amarth altijd goed is live verwacht ik er wel heen te gaan.

21-10 Heidenfest 013-Tilburg
Naar Heidenfest en Paganfest ga ik bijna ieder jaar. Nadat ik Wintersun  in de vorige editie eindelijk kon zien, maar wegens de oh zo fijne NS halfverwege de set de trein moest halen, hoopte ik dat ze snel weer zouden komen. En dat gaat gebeuren! Ik ben benieuwd of  hun vervolgalbum eindelijk klaar is. Dus mocht je ze al kennen of fan zijn van melodic death, ga dan want ze spelen niet vaak en het zal zeker niet tegenvallen! Naast Wintersun staan Korpiklaani, Varg, Trollfest, Krampus en een nog niet bevestigde special guest op de bill.

01-11 Wednesday 13 Tivoli-Utrecht
Kort samengevat, gewoon lekkere muziek met een horror tintje. Niet alleen vind ik Wednesday 13 een ontzettende goede performer, ook vind ik dat hij wel wat meer waardering mag krijgen. Ook hier wil ik heel graag heen!







1 opmerking:

  1. De laatste ken ik niet. Binnenkort even op Youtube zoeken, want ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen