donderdag 19 april 2012

Coming soon to a theatre near you

Deze maand heb ik alweer een behoorlijk aantal films in de bioscoop gezien. Hierdoor heb ik ook alvast een hoop nieuwe trailers gezien van films die er binnenkort aankomen. Kijk mee naar de films waar ik het meeste naar uitkijkt!


Laat ik dan maar even beginnen met het feit dat ik totaal geen fan ben van mevrouw Stewart, maargoed voor deze ene keer dan maar. Ik hou echt van 'duistere' sprookjes verfilmingen. Naar deze ben ik dan ook erg benieuwd. Voor diegenen die het verhaal niet kennen : sneeuwwitje maar dan de 'volwassen' versie
7 juni in de bioscoop


De trailer van deze film heb ik nog maar pas gezien, maar wat wil ik deze graag zien! Het verhaal, het grimmige sfeertje, de tijd waarin het verhaal zich afspeelt echt, betere combinatie kan beter niet. In deze film gaat Edgar Allan Poe samen met een rechercheur opzoek naar een moordenaar die moorden pleegt die gebaseerd zijn op de verhalen van Edgar. Ergens doet de film mij denken aan Sherlock Holmes en From Hell. Ik zou zeggen, bekijk de trailer!
21 juni in de bioscoop

Batman nerd als ik ben, deze moet en zal ik zeker zien. Zelfs zo graag dat ik hem persé in IMAX moet zien.. Jammer genoeg is het de laatste in de reeks en is The Joker vervangen door Bane, maar ik kan niet wachten totdat het 25 juli is!

Rock of Ages speelt zich af in de jaren 80 op Sunset Strip in West Hollywood. Alleen al voor de muziek wil ik hierheen! Ik hoop alleen niet dat, doordat het een 'musical film' is, de nummer worden verpest. Ben er erg benieuwd naar, ook omdat hij gebaseerd is op een musical.
21 augustus in de bioscoop

2 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel erg gaaf uit....echt veel om naar uit te zien inderdaad! Nu ben ik nog jaloerser op jouw filmkaart. :p :p

    BeantwoordenVerwijderen