zondag 22 april 2012

Benefit Ring My Bella

Naast make-up en skincare, verkoopt Benefit ook parfums. Ik wist er zelf wel vanaf, maar had ze nog nooit geroken, totdat ik Ring My Bella pas in de Sephora tegen kwam.

  En na een sniff was ik meteen verkocht. Maargoed Ik had mezelf voorgenomen om even te wachten tot een parfum flesje leeg was, voordat ik een nieuwe zou kopen. Totdat ik hem heel goedkoop van iemand kon overnemen, die hem niet lekker vond. Daarnaast zit het flesje ook nog eens helemaal vol, dus wat wil je nog meer. Ring My Bella is een hele zoete geur, die mij heel erg deed denken aan Love de Toi van Morgan, een geurtje wat een heel aantal jaar geleden heel populair was op mijn middelbare school. De geurnoten zijn als volgt:
  • Top notes: pink rose, lily and daisy. 
  •  Middle notes: Egyptian jasmine and peony. 
  •  Base notes: patchouli, vanilla and musk. 
Het flesje komt ook nog eens in een ontzettend leuke verpakking, namelijk in een lingerie winkeltje! Als je de verpakking opent, 'klapt' het winkeltje uit en vind je het parfum flesje. Echt ontzettend leuk gedaan.
Het flesje zelf vind ik ook heel mooi vormgegeven. Het doet mij heel erg denken aan een cocktailshaker. Ring My Bella is verkrijgbaar bij Sephora voor ongeveer 36 euro.

1 opmerking: