vrijdag 16 maart 2012

Upcoming events

                                                                            Amon Amarth '09
Naar concerten en festivals gaan is toch wel één van mijn favoriete bezigheden. Jammer genoeg is het aantal shows flink gedaald door de BTW verhoging, en in sommige gevallen geven bands optredens in kleinere zaaltjes elders in het land. Ik ben zelf afhankelijk van het OV en als er dan s'avonds geen treinen terug gaan is dat erg jammer. Toch staan er de komende maanden weer wat leuke evenementen op de planning, bij onderstaande ben ik dan ook zeker aanwezig.



  • 30 maart, Chimaira, Melkweg, Amsterdam. Niet mijn favoriete band, maar de nieuwe cd van de band, The Age of Hell, klinkt erg goed, en het optreden een paar jaar geleden in de WATT in Rotterdam was erg goed bevallen. Jammer genoeg is de WATT tegenwoordig gesloten, maar de oude zaal van de Melkweg is ook een prima locatie.
  • 25april, Cirque du Soleil, Amsterdam. Ook hier ben ik erg benieuwd naar, de sfeer doet mij denken aan een ouderwets circus. 
  • 3 juni, Tenacious D, Heineken Music Hall, Amsterdam. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik hiervan moet verwachten, maar ik hoop toch wel op een leuke show met flink wat comedy. Jack Black speelt er immers in!
  • 14 juni, Sunn 0))), Melkweg, Amsterdam. Hier heb ik nog geen kaarten voor omdat ik nog niet besloten heb of ik ga. Maar het lijkt mij een hele aparte ervaring.
  • 22-24 juni, Graspop, Dessel, België Graspop is altijd goed, na vorig jaar een keer te hebben overgeslagen kan ik  niet wachten om weer te gaan. Line-up bestaat onder andere uit: Machine Head, Hatebreed, Gojira en Ensiferum.
  • 2-5 augustus, Castlefest, Keukenhof. Vorig jaar voor het eerst geweest en ik weet nu al dat ik dit jaar weer ga. Waarschijnlijk wel weer één dag, welke weet ik nog niet. 

1 opmerking:

  1. Jaaa, Castlefest! :p Ik ben ook wel heel benieuwd naar je ervaring met Cirque du Soleil. Wel veel foto's maken he. ;)

    BeantwoordenVerwijderen