dinsdag 6 maart 2012

Songs I like #1

S'ochtends word ik wakker met muziek en het laatste wat ik doe voordat ik ga slapen is mijn muziek uitzetten. Mijn Ipod en ik zijn dan ook onafscheidelijk, en mijn Itunes bevat zoveel nummers dat ik enkele dagen non stop muziek kan luisteren. Dit zijn mijn favoriete nummers van de afgelopen tijd. Hoe voorspelbaar...Rammstein kan uiteraard niet ontbreken. Om alvast in de stemming te komen voor het concert heb ik afgelopen weken Völkerball behoorlijk wat keren bekeken. Sehnsucht is zeker wel een favoriet, alleen al van het kijken naar de video krijg ik spontaan energie. En om nog even in de Rammstein sferen te blijven, Ich Tu Dir Weh mag ook zeker niet ontbreken. Heerlijk nummer om meetezingen. Oh en let ook even op de microfoon... Dan tijd voor wat anders, The Book of Heavy Metal van Dream Evil staat ook hoog in het afgespeeld lijstje in Itunes. De zanger heeft echt een ontzettende prachtige stem, en hoe erg ik het ook probeer zo hoog kom ik toch echt niet. Als laatste jeugdsentiment Marilyn Manson. Nadat bekend werd dat hij op zou gaan treden in 013 pakte ik er meteen weer wat nummers van hem bij. Helaas was ik te laat met het kopen van kaarten, maar het blijft een lekker nummer 'Everybody sing along.' Het zijn voornamelijk allemaal wat oudere nummers, maar niet minder leuk daardoor. Albums die de laatste tijd zijn uitgebracht vind ik allemaal een beetje tegenvallen jammer genoeg.

1 opmerking: