vrijdag 2 maart 2012

Scaredy Cat: Peacock Blood en Sanguine pigment

Scaredy Cat Cosmetics is een merk wat van oorsprong pigmenten verkoopt via Etsy.com. Tegenwoordig is het ook verkrijgbaar in Nederland. Ik kende het merk nog niet, maar de kleuren Peacock Blood en Sanguine spraken mij erg aan. Deze verdwenen dan ook snel in mijn winkelmandje. De pigmenten zijn verkrijgbaar als fullsize versie en als sample. Ik heb zelf voor twee samples gekozen. De verpakking ziet er leuk uit maar het is niet echt handig. De opening van het flesje is namelijk te klein voor een kwast en als je het pigment op je hand tikt komt er al snel teveel uit. Naast dat kleine minpuntje zijn de pigmenten verder goed gepigmenteerd.
Sanguine kan het best omschreven worden als een bruin/rode, enigszins roest achtige kleur. Peacock Blood is een mooie donkerpaarse kleur met glitters. Verkrijgbaar bij Enchantra, sample €0,99, fullsize €4,99

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa, deze zijn zo mooi! :p Ik heb Sanguine al regelmatig gebruikt. Maar je hebt wel gelijk wat het flesje betreft...echt heel onhandig. Misschien een keer van die lege potjes aanschaffen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk inderdaad dat van die potjes ook handiger zijn, want dit gaat niet werken. Had in die paarse wel een kwast kunnen stoppen met als gevolg dat de helft van het potje aan m'n kwast zat :']

      Verwijderen
  2. Ik moet je bekennen dat ik ook aan Blogspot doe.. Haha, wat een toeval! Alleen ik dacht ik vertel het aan niemand die ik ken omdat ik er ook foto's van mezelf op zet en dat wordt denk ik niet door iedereen gewaardeerd :') Arrogant, eigendunk e.d. terwijl het meer gaat om het experimenteren met mn camera en/of kleding + accessoires.
    Maar leeeeuk, nu kunnen we elkaar gaan volgen nu blijkt dat we dezelfde 'hobby' hebben :D

    Ik vind Sanguine echt heel mooi! Super leuke flesjes ook, alleen jammer dat het blijkbaar onhandig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk :D Ik snap het heel goed dat je het niet tegen iedereen zegt, zeker als je foto's van jezelf er op hebt staan.

      Verwijderen