zondag 11 maart 2012

Rainbows on my nails

Na eens een keer een swatch van deze nagellak gezien te hebben was ik verkocht. Aangezien dit op een buitenlandse blog was had ik niet verwacht deze nagellak ook in Nederland tegen te komen, maar tijdens een bezoekje aan de Douglas kwam ik hem dan tegen. In eerste instantie lijkt er niks bijzonders aan, maar als je het flesje in het daglicht houdt dan komen er al snel verschillende kleuren tevoorschijn.
Als je de lak aanbrengt over een donkere basis is het effect helemaal te zien. Afhankelijk van de hoeveelheid licht verandert de kleur van groen, oranje, goud in rood echt prachtig! Toen ik de foto's heb gemaakt, was er niet zo heel veel licht en viel de nagellak eerder rood uit. Vandaag is er meer licht en valt de nagellak meer groen uit dan rood. De kleur is wel ontzettend moeilijk op foto te krijgen maar het is te vergelijken met het effect van een flakie lak, alleen is deze in glitter vorm.
Te koop bij Douglas voor ongeveer 5/6 euro. (Let op, het schijnt dat er twee versies van Beyu 209 zijn. Als er op de achterkant van het flesje boven de streepjescode 'INCI 31' staat dan heb je de goede!)

2 opmerkingen:

  1. Okay, deze ga ik zeker weten aanschaffen...wat een bijzondere nagellak! Ik had iets heel anders verwacht bij 'rainbows on my nails'...felle kleuren ofzo, dus ik was al verbaasd. :) Maar dit is weer helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ad hem volgens mij ook op tijdens te film, hij is erg mooi! En ook mooi over andere donkere kleuren zoals paars:)

      Verwijderen