woensdag 21 maart 2012

Ondergewaardeerde merken

Catrice, Essence, Maybelline, MAC, merken die ongetwijfeld bekend voorkomen. Desondanks dat het fijne merken zijn, zijn er ook nog een hoop onbekendere merken. Zelf vind ik het ontzettend leuk om nieuwe producten te vinden en nieuwe merken te ontdekken.


  • Make up Store
    Zo vind ik de oogschaduws van Make Up Store erg fijn in gebruik en heel mooi. Niet alleen heeft MUS aparte kleuren, maar er komt ook nog eens heel veel kleur vanaf. Jammer genoeg zit Make Up Store alleen nog maar in Amsterdam.
  • Kiko
    Ook Kiko is zeker een favoriet merk. Onderandere mijn favoriete mascara, Lash Tech, is van Kiko. Daarnaast heeft Kiko ook hele mooie oogschaduws en nagellakjes. Naast het feit dat Kiko niet al te duur is, hebben ze vaak leuke acties dat bijvoorbeeld alle mascara's voor 3 euro te koop zijn.
  • Zoeva
    Toen ik mijn nieuwe kwastenset bij Zoeva bestelde, heb ik ook een Forever Eye Crayon  aan mijn bestelling toegevoegd. Niet alleen komt er veel kleur vanaf, als het eenmaal aangebracht is blijft het goed zitten.
     
  • Illamasqua
    Naast Urban Decay is Illamasqua toch wel één van mijn favoriete merken. Naast de lipglossjes ben ik ook fan van de eyeliners en de creme pigmenten. Jammer genoeg is Illamasqua behoorlijk aan de prijs, maar eens in de zoveel tijd moet kunnen.
  • Kat Von D Jammer genoeg heel slecht verkrijgbaar, maar wat is het toch een mooie lijn. De paletten zijn ontzettend fijn, en ik hoop dan ook dat ik nog veel meer van dit merk kan uitproberen!
Vlnr: MUS: Smaragde, Tuch, Kiko 136, Zoeva Overpowered, Illamasqua Mould, Kat von D enkele kleuren uit het Metal Orchestra palette.

1 opmerking:

  1. Het ontdekken van nieuwe merken is inderdaad extra leuk! En dat Kat von D palette ziet er inderdaad bijzonder goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen