zondag 18 maart 2012

New in: Jacket + Top

Met nieuwe kleren kun je mij altijd blij maken! Onlangs heb ik een kleine bestelling bij Large geplaatst, ik had een zomer jas en een lange top besteld. Ondertussen heb ik beide items binnen. Met de top ben ik heel blij, ik ben de laatste tijd helemaal into de mouwloze tops.


Verder heb ik ook nog een 'army' achtig jasje besteld. Ik weet nog niet zeker of ik deze hou aangezien ik niet helemaal tevreden ben met de pasvorm.
Ik hed al een hele tijd een jas van Goosecraft op het oog, maar ik vind hem te duur om hem 'voor erbij' aanteschaffen.
In de tussentijd was mijn oog ook gevallen op een leuk rood suede jasje van de Hema. Deze heb ik dan ook besteld om te kijken welke van de twee jasjes ik het leukste vind. Daarnaast was hij ook nog eens bijna 4 keer goedkoper dan het jasje van Goosecraft.
Het model van de Goosecraft jas vind ik net iets specialer en leuker, maar deze schijnt ook een stuk korter te zijn. Ik ben heel benieuwd naar het jasje van de Hema!

1 opmerking:

  1. Dat rode jack is toch wel heel mooi hoor. Grappig dat je bij de Hema zo'n lookalike hebt gevonden. Ben benieuwd hoe hij staat!

    BeantwoordenVerwijderen