donderdag 29 maart 2012

Mini Shoplog

Gisteren ben ik even lekker de stad in geweest en heb ik een paar dingetjes meegenomen!



Aangezien ik mijn Ultrabland bij mijn ouders had laten liggen, en deze toch bijna op is besloot ik een nieuwe te halen bij Lush. Ik was er nog niet helemaal zeker van of ik een nieuwe potje zou aanschaffen, maar aangezien ik niets anders op het oog had, en Ultrabland in principe prima bevalt heb ik toch maar een nieuw potje gekocht. Lush- €9,95


 De Million Styles topcoats van Catrice was ik nog niet tegengekomen, maar gisteren in het Kruidvat liep ik zo tegen een vol display aan. Ik heb No Smoke Without Fire en Return of Space cowboys meegenomen. De eerste geeft een 'blackened' effect aan lichtere kleuren nagellak en de tweede is een mooi topcoat met paars/blauwe glitters. Kruidvat- €2,99

Ook heb ik bij Kruidvat nog een nieuwe Essence wenkbrauw gel gehaald. Toen ik die dezelfde ochtend wilde gebruiken kwam ik erachter dat de gel niet doorzichtig meer was maar heel erg verkleurd was. Tijd voor een nieuwe dus, gelukkig was hij bijna op. Kruidvat-€1,99

Bij de Tuinen heb ik nog een Tea Tree shampoo van Dr. Organic gehaald. Aangezien ik nog steeds niet de ideale shampoo heb gevonden besloot ik deze te proberen. In de producten van Dr. Organic zit geen SLS, parabenen, siliconen en parfum. De Tuinen-€5,99(was in de aanbieding)

Bij bookdepository.co.uk heb ik nog het boek Hanging Hill van Mo Hayder besteld. Ik hoop dat deze niet zo tegenvalt als Huid. Bookdepository is echt een ontzettende fijne site, waar je Engelse boeken voor een mooi prijsje kunt kopen. Ook is de verzending gratis!

2 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat ik veel make up had, maar jouw collectie spant de kroon! Haha
    Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen