woensdag 28 maart 2012

Loved, Used, Forgotten


Je koopt een product, en bij thuiskomst ben je er dolgelukkig mee. Je gebruikt het dagen, weken, maanden, totdat het product opeens in een hoekje wegkwijnt. Waarom? Geen idee, misschien te vaak gebruikt of is er een product vervanger door een beter product?




Urban Decay-Perversion
Prachtige donkergrijze oogschaduw die ik echt weken, dan wel niet maanden, heb gebruikt in mijn arcadeboog. Maar van de één op de andere dag was de liefde over, waarom? Ik zou het echt niet weten, nu ik de oogschaduw zo zie liggen ga ik hem weer een tweede kans geven, want het is een prachtige donkere kleur!

Catrice LE Highlighter
Blij dat ik was, toen ik deze highlighter had kunnen bemachtigen. Hij heeft namelijk wel wat weg van de Metéorites van Guerlain. Ook dit product heeft maanden in mijn everyday bakje gelegen, totdat mijn oog viel op de MSF Lightscapade van MAC. Aangezien die pan van de highlighter van Catrice bijna in zicht was, had ik mijzelf voorgenomen om pas de MSF te halen als de pan zichtbaar was. Maar mijzelf kennende stond ik nog geen dag later bij de MAC counter. Bij thuiskomst werd de poeder van Catrice dan ook verbannen naar mijn stash, en nam Lightscapade zijn plekje in. Eerlijk gezegd heb ik het product niet meer gebruikt sinds in de MSF van MAC heb. Best zonde eigenlijk, omdat ik er zo tevreden over was! 

Catrice LE lipstick
Komt toevallig uit dezelfde collectie als de highlighter.  De lipstick is mooi neutraal van kleur en past in principe overal bij. Ook deze heb ik behoorlijk lang gebruikt Ik was er zo tevreden mee dat ik nog een back up heb aangeschaft, die ik waarschijnlijk nooit opga maken. Note to self: Geen back ups kopen totdat het product daadwerkelijk op is.

Gosh lip jam

Eigenlijk een verschrikkelijke plakkerige lipgloss, maar opzich een mooi kleurtje! Ook deze heb ik regelmatig gebruikt, maar raak ik nu amper aan. Ook omdat ik lipproducten niet te lang wil bewaren, daarom vrees ik ook dat deze binnenkort in de prullenbak verdwijnt.



Als ik zo eens terug kijk is het best wel vreemd hoe de 'liefde' voor een product opeens zo kan verdwijnen. Eigenlijk is dat best zonde, want het zijn allemaal prima producten die nu liggen te verstoffen. De oogschaduw van Urban Decay ga ik zeker nog een kans geven, de lipstick waarschijnlijk ook. Over de highlighter ben ik wat sceptischer aangezien ik nu Lightscapade heb. De Lip jam ga ik waarschijnlijk weggooien omdat lipproducten veel sneller bederven dan poeder producten.





0 reacties:

Een reactie plaatsen