donderdag 8 maart 2012

Limited edition/Discons I like

Dan heb je eindelijk dat mooie limited edition product weten te bemachtigen, bedenk je je opeens dat mocht het product ooit opgaan je het waarschijnlijk niet meer opnieuw kan kunnen kopen. Of je hebt eindelijk een product gevonden wat geen ander soortgelijk product kan overtreffen, wordt het uit de handel gehaald.. Deze gedachten kwamen pas bij mij op, kijk mee naar mijn producten die ik zeker ga missen als ze op zijn.
De meest linker oogschaduw is Smoked Ruby van MAC uit de Semi-Precious collectie van vorig jaar. Dit is een minerale oogschaduw die als je hem vochtig aanbrengt nog meer kleur afgeeft. Ook vallen de kleuren steeds anders uit omdat het zwart en rood niet evenwichtig verdeeld zijn. De middelste oogschaduw is My Dark Magic van MAC uit de Venomous Villains collectie van MAC uit 2010. Toen ik de collectie zag was ik meteen verkocht. Ik wist al meteen dat ik de halve collectie wilde hebben, na alles hebben opgeteld kwam ik er al gauw achter dat dat niet ging lukken. Later stond ik zelfs op het punt om niks te halen, ik hoor het mezelf nog zeggen. Om vervolgens twee dagen later in de MAC counter te staan en de laatste My Dark Magic weten aanteschaffen. Tientalle euro's armer, maar gelukkig dat ik was en nog steeds ben. Dit was trouwens ook één van mijn eerste MAC producten. Helemaal rechts een MSF in Lightscapade. Deze heb ik nog niet zo heel lang, de MSF komt uit de Fall Colour collectie van afgelopen herfst. En ik weet nu al dat ik er meer wil! Zoals de MUA toendertijd tegen mij zei: deze MSF geeft een mooi 'porselein' glansje aan je gezicht. Love it.
Dan twee gelliners die er behoorlijk gebruikt uitzien, de linker is een zwarte van Kiko die ik vorig jaar in Madrid heb gekocht. Toen ik van de herfst Lille was waar ook een Kiko zit. Kwam ik er helaas achter dat deze gelliner limited edition was. Tegenwoordig zijn er ook bij de drogisterij gelliners te krijgen, maar ik vind deze zo fijn omdat hij echt zwart is en ontzettend goed blijft zitten. Jammer genoeg begint hij uittedrogen dus ik moet snel opzoek naar een vervanger. De rechter is Dark Diversion van MAC uit de Stylishy Yours collectie uit eind/begin 2010/2011. Dark Diversion is een donkerpaars/roodachtige gelliner. Blijft ook erg goed zitten, maar jammer genoeg niet zo vriendelijk geprijsd als die van Kiko.
Dan nog drie nagellakjes die ik zeker ga missen als ze op zijn. De linker Midnight Rocker van Essence is denk ik wel het meest gedragen lakje. Zoals de naam al doet vermoeden is het een donkere nachtblauwe kleur. Van The Devil Wears Red van Catrice heb ik gelukkig nog wel een back-up. De nagellak is heel donkerrood van kleur. Echt een favoriet. Toen ik Space Cadet van Orly zag wist ik niet hoe snel ik deze moest bestellen, wat een aparte nagellak! De lak heeft een blauwige basis met daarover heen een roze/goud/groene duochrome glans. Heel bijzonder! Ook al zal ik deze producten zeker missen als ze op zijn, gelukkig zijn er nog heel veel andere producten om te ontdekken!

2 opmerkingen:

  1. Die Smoked Ruby oogschaduw is wel heel erg mooi! Alleen al om in het doosje te zien zitten, haha. De lakjes zien er ook prachtig uit. En je hebt me geïnspireerd om ook zo'n MSF aan te schaffen. Ik wist niet eens wat dat was, LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. MSF heb je ook in meerdere varianten. Deze is dan neutraal maar je hebt er ook die meer de blush/bronzer kant op gaan. Ze zijn alleen niet goedkoop dus VVV bonnen enz. komen dan goed van pas:p

      Verwijderen